Chapter [18]

1.8K 200 17
                                    

"Би чиний талаар бүгдийг мэддэг гэж боддог байсан" гэж хэлэхдээ Жонгүг түүний гарыг ортой холбон гавлав.

"Гэхдээ миний бодол чиний инээдийг хүргэх хэмжээний байсан бололтой. Одоо бүгдийг өөрчлөх хэрэгтэй бололтой тийм үү?" хүйтэн хоолой хүсэмжлэх харцтай Жонгүгийн дараагийн үйлдэл дэндүү тааварлашгүй юм.

Гартаа байх хар хилэн ташуураа заналтайгаар эргүүлэн хөлийг нь шавхуурдана. Үйлдэл бүрт нь "болиоч, гуйя" гэхийг сонссон тэрээр эрүүг нь бяцлах нь уу гэлтэй базсаар "хэнийг тушаагаад байгаа юм Ким Тэхён амаа тат!" гэсээр гараа авлаа. Удалгүй бөөрөнхий резинэн бөмбөг шиг зүйл авчирсанд юу хийх гээд байгааг нь ойлгосон Тэхён шүдээ зуун толгойгоо сэгсэрнэ.

"Амаа нээгээч новш минь!. Чи намайг эсэргүүцэж байгаа хэрэг үү? чиний нууцыг мэдэх ганц хүн чинь би. Дэлгэж бас хадгалж чадах байтал надтай ингэж харьцаж байгаа чинь тун тааламжгүй юм" гайхалтай ёжилсон өнгө аяс түүнээс ямар ч саадгүйгээр гарч байв. Хамгийн сайн найз нь болох Жон Жонгүг гэдэг хүн хэн болж хувираа вэ? гэх бодол толгойд нь эргэлдэж басхүү одоогийн нөхцөл байдалыг ухамсарлах тэрээр аажмаар амаа нээнэ.

Хариу үйлдэлд нь урамшсан тэрээр мушилзан резинэн бөмбөгийг ам руу нь чихэн туузыг нь дагз хэсэгт нь холбов. Дараагаар нь илүү өргөн, хар өнгийн туузаар нүдийг нь боох үед Тэхён одоо ямар их эрхээ зөрчүүлээд байгааг ухаарах шиг.

Ярьж мөн харж болохгүй. Нэмээд хөдөлж чадахгүй нь түүнд аймшигтай санагдаж эхлэв. Энгийн хүн өмнө нь байх аймшигтай нэгэн юу хийх бол гэж сандрах байсан ч тэр тэгсэнгүй. Битүү орчиноос айх өвчин нь сэдэрч нүднийх нь туузыг авах үеийг хүсэх аж.

Хөлийг нь дэлгэн, дээрээс нь бүхий л биеийнх нь хэсгийг сонжин харах Жонгүг тийм ч удалгүй жижиг вибратор атган хэвийн хурд дээр нь тохируулан Тэхёны хөхний толгойг тойруулан иллэг хийж эхлэв. Арай өөр зүйл хийх байх гэж таамаглаж байсан түүнд энэ нь харин ч гайгүй санагдсан тул гиншин хүнд амьсгаа авна.

"Чамд таалагдаж байна тийм үү?" гэсээр Жонгүг инээн бүр л хурдтайгаар тойруулан түүнээс нь гарах дууг ихэсгэх аж.

Бачимдмаар үйлдэлд нь юу ч хийж чадахгүй байх тэрээр мэдрэгдээд байгаа час хийсэн мэдрэмжээ дарах гэж хичээн хавчигнана.

Доодох найз нь өндийх үед Жонгүгийн үйлдэл тодорхой болов. Тэр зүгээр л сэрэлийг нь тулгахыг хүсэж.








__________________________

Хоёр хэсэг смат болох нь хаха.

 -Cruel Alpha-[дууссан]Where stories live. Discover now