Бүлэлт бүр нь гүн орж байсан тул хананд нь илүү ихээр үрэгдэж цус урсаж эхлэх нь тэр.
Зүгээр л энгийн резинэн материалтай биш хуванцар байсан учир ийнхүү урах бөгөөд харсан ч хараагүй мэт аашлах Жонгүг зогссонгүй.
Хоолойнд ямар нэг зүйл тулах мэдрэмж Тэхёнийг бүчин авах үед өөрийн тамир үгүй болж байгааг мэднэ. Энэ нөхцөлд зүгээр л ухаан алдахыг хүсэх Тэхён туйлын өрөвдөлтэй байдалд байх аж.
Жонгүг залхсан бололтой хиймэл эрхтэнг дотроос нь гаргаад ташуур атгах аж. Одоо л нэг хүнд амьсгал авах Тэхён өөрийн цээж хэт удаан өргөгдсөнөөс болоод хөндүүр оргиж байгааг мэдэрч байв. Саад болох зүйл байхгүй байгааг мэдсэн тэрээр хөлөө маш хурдан хумиад биеэ хучих гэж оролдох үед цээжин тус газар нь час хийсэн хорсолт мэдрэгдэх нь тэр.
"Яагаад болоогүй байхад биеэ хумиад байгаа юм?" гэсээр Жонгүг дахин нэг удаа ороолгов.
"Би хэлсэн биздээ, чамайг хэн ч биш болгох болно гэж" гэх Жонгүг хилэн ташуурыг эдлэх шиг болно. Харин түүний доор хэвтэх нэгний цээж гарт нь байх зүйлийн золиос болох аж. Дахин урсах нулимстай бол аль хэдийн үерт автуулчихсан байх Тэхён чинээгээрээ орилж, толгойгоо сэгсэрнэ. Гэвч тэр араатан зогссонгүй.
_____________________________
"Хөөе, чамд хэдэн анхааруулж хэлэх зүйл байна" гэсээр гараа ташаан дээрээ байрлуулсан байх Жин зурагт үзэн суух Намжүүний хажууд зогсох бол "тэгье дээ сонсъё" гэх тэрээр зурагтаа унтраах аж.
"Нэгэнт л цааш хамтдаа явж үзэх болохоор бидний хоорондын харилцаанд өөрчлөлт гарах ёстой. Жишээ дурдвал долоо хоногын нэг хоногт нь заавал гадуур хооллож кино үзэж байх болно. Хэрвээ энийг чадахгүй гэвэл..." яриаг нь тасалдуулах Намжүүн маш хурдан "тэгье ээ, чи хүсэж байвал хэзээ ч хамаагүй кино үзэж гадуур гарч чадна" гэх аж.
Эсэргүүцэх эсвэл дургүйцэх байх гэж бодсон Жин бага зэрэг бантах бөгөөд юу ч хэлж чадалгүй бүлтийсээр цааш явав. Үүнийг нь харж суусан Намжүүн түүнийг шоолж инээмсэглэх аж.
________________________
Цээжээ мэдрэхтэй үгүйтэй байх Тэхён үхлүүт хэлбэрт орон хэвтэх бол араатнаас яргачин руу шилжсэн Жонгүг өөрийн найзыг дотор нь оруулан бүлэх аж. Ямар ч сэтгэл хөдлөл байхгүй. Гал гарсан халуухан үйл явц, эсвэл хайрласан янаглал ч үгүй. Зүгээр л түүнийг өвтгөх гэсэн шиг зовоох энэ залуу.
_________________________
Пээ бүхэл бүтэн гурван хэсэг смат явчихлаа шүү одоо тэгээд тавилан юм даа Лоовүүүү:°
YOU ARE READING
-Cruel Alpha-[дууссан]
Fantasy-Хайртай гэдэг үгийг ямар утгаар нь хэрэглээд байгааг чинь ойлгохгүй байна.