ГЛАВАТА НЕ Е ЦЯЛА ПРОСТО ЗАЩОТО БЕШЕ ОГРОМНА И ЗА ДА ИМА КАКВО ОЩЕ ДА КАЧА ПРЕЗ СЕДМИЦАТА
НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА ВЪПРЕКИ, ЧЕ НЕ Е НИЩО ОСОБЕНО*Алена*
Ако има нещо, което може би никой не знаеше за мен, то е че обичах да пиша. Преди всичко това да се случи пишех почти всеки ден, като ходех и на най-различни състезания от училище и по български и по англисйки. Умеех да боравя с думите тогава, но за жалост щом всичкото това забравих и за писана и за всичко.
Тази вечер...беше...уау. Наистина си прекарах чудесно и си спомням, че дори не исках да свършва. Някак си, когато съм покрай Алекс успявях да забравя за всичко и да бъда себе си и най-важното той ме приемаше такава и не се опитваше да ме променя или да ми налага някакви правила и аз ценях това.
Е, вярно трябваше да отменя излизането с Адриян, заради срещата и ми стана тъпо, че го излъгах за причината но нямаше как иначе.
На разделяне пред вратата ми, когато ме целуна по бузата няма да лжа бях разочарована. Разочарована, защото част от мен искаше друга съвсем различна целувка, а когато ми каза да мисля за него....е, явно взех думите му прекалено сериозно защото сега сън не ме хващаше и сякаш лаптопът просто ме привличаше само с поглед и ми шештеше „Хайде, кучко вземи ме и пиши. Всички знаем, че искаш. Даже и колежките ти писателки."
Та, да ето как в три сутринта вместо да спи Алена се беше зомбирала в компютъра и за пръв път в живота си пишеше нещо, което определно не беше детски или тийнейджърски разказ, защото беше как да кажа....ами беше горещ поне според мен.
- Хайде, Джейн. Кажи ми какво искаш. – Екс шептеше в ухото ѝ, а тя се гърчеше под него докато талантливите му пръсти я галеха и отвеждаха към непознати за нея места досега. Топлият му парещ дъх галеше кожата ѝ и това я подлудяваше. Катереше се все по-високо и по-високо, но Екс нямаше да ѝ позволи да стигне там толкова рано.
- Теб, Екс. Искам теб. – тя изстена, а от него се изтръгна дълбок гърлен.
- Добро момиче. Къде ме искаш, Джейн?
- На-навсякъде.
- Мамка му, Джейн. – Екс простена гърлено и слизаше с устни надолу по тялото ѝ без да отделя полед от нагорещените кафяви очи на Джейн. – О, Джейн...- промълви името ѝ като молитва преди да я докосне с устни там за пръв път.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНА
RomanceКогато разбрах, че тя беше с мен само заради парите ми вече бе късно, бях се влюбил прекалено много и даже мислех да ѝ предложа брак, но тя ме остави за някой по-богат от мен. Дълго време си ближех раните докато не се появи тя... Алена мразеше мъжет...