30 ГЛАВА....А УЖ КАЗАХ, ЧЕ ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ БЪДЕ СРАВНИТЕЛНО КЪСА...
Е, КАКТО И ДА Е НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ.....ТУК ИМА БИСЕРИ И ДОСТА НЕ ТЪНКИ НАМЕЦИ ТАКАА ЧЕЕЕ СПАМ МАЙ ЕЙС ОФ ПЛИЙС
*Алена*
Тялото ми беше приятено изнурено. Бях събудена от яркото слънце, което навлизаше през щорите и окъпваше стаята в светлина и създаваше това приятно усещане за топлина и уют. Или пък това беше спящият Хълк до мен? Не знаех. Но беше толкова хубаво. Чувствах топлина и сигурност, която досега никога не бях усещала. Беше се залепил плътно до мен и преметнал през мен, за да не мърдам никъде. Беше заровил лицето си в рамото ми и се гушкаше в мен като бебе. Някой път изобщо не можех да направя разлика между него и Лев..имаха почти идентични маниери. И като заговорихме за Лев...бебефонът се включи щом синът ми се събуди и започна да мрънкоти. Опитах се да махна ръката на Алекс от мен, за да стана, но ударих греда....това чудо си беше чист капан за мечки.....веднъж щракне ли повече не пускаше.
- Ммм. – измрънка недоволно и се размърда.
- Ачо, трябва да стана. Лев е буден.
Измрънка нещо нечленоразделно отново, но все пак се обърна на другата страна и ми позволи да стана. Преметнах крака и няколко секунди поседях седнала, за да се поосвестя и щом станах изхленчих от болка. Чувствах се сякаш бях премазана от товарен влак. Товарен влак, който в момента хъркаше безгрижно. Тъпак.
Наметнах си една от тениските му и минах през тоалетната, за да си измия зъбите и лицето и да пишкам преди да се замъкна към Лев. Влязох в съседната стая и го намерих вече станал и ръфащ решетката на креватчето си, което вчера му донесоха и щом ме видя целият се насмя нищо, че беше с пълен памперс. Беше толкова доволен, че отново си бяхме вкъщи колкото бях и аз.
- Добро утро,ангелче! – усмихнах му се и го взех на ръце. Той и каза нещо на бебешки придружено с „мама" и го поставих на плота за попиване, който отново беше нов но с Алекс можеше ли да се спори.... Разкопчах пижамата му и я надигнах. Свалих памерса му, като го използвах като преграда межфу нас докато не извадих друг, защото първият път когато не знаех, че тези гадове момчетата пишкат веднага щом усетят вятър на голото им дупе. Нямаше смисъл да казвам, че и този път това се случи но всичко отиде в памперса. Почистих го хубаво и сложих нов памеперс и го облякох. Отидохме към дневната и слава Богу, Ванеса вчера беше донесла столчето му за хранене, което забутах до бара и го сложих в него, за да мога да му хвърлям по едно око докато правя закуска. Ванеса се отзова бързо снощи и въпреки, че в началото се скарах на Алекс да не я безпокои и да я остави да се види с мъжа си след като ми каза, че не е искал никой друг да ми рови из вещите ми мин. Тези прословути мой вещи...ако не бяха тях може би нищо от това нямаше да се случи. Да, но пък и с Алекс сега нямаше да сме заедно...
ESTÁS LEYENDO
Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНА
RomanceКогато разбрах, че тя беше с мен само заради парите ми вече бе късно, бях се влюбил прекалено много и даже мислех да ѝ предложа брак, но тя ме остави за някой по-богат от мен. Дълго време си ближех раните докато не се появи тя... Алена мразеше мъжет...