ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. АЗ НАЙ-НАКРАЯ ИЗМЪЧИХ ГЛАВАТА И МОГА ДА ВИ ОБЕЩАЯ, ЧЕ Е ПОСЛЕДНАТА СБОРНА (ДЕФАКТО НЕЩО ОТ ТУК, НЕЩО ОТ ТАМ И ВОАЛЯ)
СЪЩО ТАКА ИМА И ОГРОМЕН КЛИФХЕНГЪР, А СЛЕДВАЩАТА НЕ МОГА ДА КАЖА СЪС СИГУРНОСТ КОГА ЩЕ Е.
ОБИЧАМ ВИ И СЕ НАДЯВАМ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА. АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ...СПАМ МАЙ АС ПЛИЙС.
И ПОСЛЕДНО, НО НЕ И ПО ВАЖНОСТ ИСКАМ ДА КАЖА НА ВСИЧКИ ВИ ЧЕСТИТ ПРАЗНИК! БЪДЕТЕ ГОРДИ, ЧЕ СТЕ БЪЛГАРИ!
*Алекс*
Не можах дори да се насладя на следоргазмената еуфория, защото разбрах какво направих едва когато вече беше късно. Мислех, че държа фронта и наистина щях да я предупредя...докато не докосна топките ми и всичко не отиде по дяволите образно казано. Просто момента в който ги докосна беше краят за мен и нямах време да кажа дори и А. Щеше да ми излезе през носа, знаех това. А, и факта че скочи от мен като попарена и изтърча в банята беше достатъчно красноречив. Мамка му!
Тръгнах след нея, все още гол и я заварих да си мие устата. Няма
да лъжа, не ми стана приятно че се миеше от мен, но си държах
устата затворена. Изгледа ме лошо щом погледите ни се срещнаха
в огледалото и аз ѝ хвърлих един виновен поглед преди да застана
зад нея и да я гушна.
- Съжалявам. Стана без да искам. Уж държах положението под контрол, но в момента в който ми докосна топките и... - изречението ми остана незавършено, а физиономията на лицето ѝ беше неутрална. Ей това е! Един път да изяви желание да ми направи свирка и аз ще си проваля и бъдещите такива...
- Добре, как става без да искаш?
- Ами, при мъжете е така, мальiш. Някои издъжат много, други малко. А, някои държат до последно и при най-малкото и са дотам. Като ми докосна топките и нямаше за кога да ти кажа...Съжалявам.
- Само обещай това да не се повтаря...още ми горчи в устата. – възтресе се от погнуса докато изстискваше паста за зъби върху четката си. Чакай! Горчи ѝ?
KAMU SEDANG MEMBACA
Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНА
RomansaКогато разбрах, че тя беше с мен само заради парите ми вече бе късно, бях се влюбил прекалено много и даже мислех да ѝ предложа брак, но тя ме остави за някой по-богат от мен. Дълго време си ближех раните докато не се появи тя... Алена мразеше мъжет...