Глава 13

3.5K 169 36
                                    






*Алекс*



Е, настъпи и този момент. Щях да ѝ кажа всичко. Наистина щях да го направя и мамка му, бях адски нервен.

-      Е? – изгледа ме очаквателно с очи и аз поех дъх.

-      Знаеше ли, че Тимур се занимава с наркотици?

-      Какво?! – отскубна ръката си от моята, но отново я хванах.

-      Виж, в момента е важно да знаеш че можем да използваме това срещу него. Намерил съм ти най-добрият бракоразводен адвокат и трябва час по-скоро да се свържем с нея.

-      Тимур....Тимур се занимава с наркотици? От кога знаеш?

-      Винаги съм знаел, но не знаех дали ти знаеш. Мислех да те питам още онази вечер, но не исках да те разстройвам допълнително. Важното е, че този човек скоро няма да бъде част от живота ти и или ще го пратя лично в затвора или просто ще се погрижа за него по лесният начин. Всичко ще бъде наред, мальiш. – (бебе) очите ни се срещнаха щом я нарекох така и объркване се изписа въху лицето ѝ, а аз просто свих рамене в отговор. Защо я нарекох така ли? Знам ли и аз...така ми дойде просто. Пък и ѝ подхождаше.

-      По лесният начин ли? Алекс, не ми казвай...

-      Аз също съм в този бизнес, Алена. – отвърнах и оставих информацията да потъне.

-      Какво?! Не!

-      Съжалявам. Знам, че трябваше да ти кажа по-рано но нямаше подходящ момент.

-      Значи..искаш да ми кажеш, че си....

-      Мутра, мафиот както искаш го наричай.

-      От кога?

-      От както се разделих с бившата ми. Имах прекалено много натрупана енергия, която просто избрах да канализирам някъде. 

-      И избра точно там? – осъдителната нотка в гласа ѝ хич не ми убягна, но стиснах зъби. Не можех да я съдя за това, че тя ме съдеше.

-      Групата е на баща ми, аз просто отговарям за наркотиците. Сега разбираш ли защо бях откачил, когато разбрах коя си? Нашите и сестра ми са били вече неколкократно мишени и не исках отново да тънем в страх. Едвам се съвзехме от последният път..Ванеса..тя.. – дори не можех да довърша. Не излъгах, когато казах че макар и мъртъв онзи изрод винаги щеше да ни преследва. Случилото се не беляза само нея и Юрош, ами всички ни.

Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНАTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang