ГЛАВАТА Е СРАВНИТЕЛНО КЪСА И ЗАБАВНА ВИХ КАЗАЛА, НО СЛЕЯ ЛИ Я СЪС СЛЕДВАЩАТА НЕ СЕ ЗНАЕ КАКВА МАНДЖА С ГРОЗДЕ ЩЕ СТАНЕ.
НЯМА ДА ИМА ДЪЛГА АВТОРСКА БЕЛЕЖКА ПРОСТО, ЗАЩОТО МЕ МЪРЗИ ДА Я ПИША А СЛЕДВАЩА ГЛАВА СЕ НАДЯВАМ ДА КАЧА ДО ПОНЕДЕЛНИК.
ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ ТОВА КАК СЪМ, ЗАЩОТО ОТ СНОЩИ МЕ МЪЧИ НЯКАКВО АДСКО ГАДЕНЕ И МИ ИДЕ ДА СЕ ЗАСТРЕЛЯМ.
ОБИЧАМ ВИ И СЕ НАДЯВАМ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА
АКО УТРЕ ОТ МЕН НЯМА НИ ВЕСТ НИ ПОМЕН ЗНАЧИ НАИСТИНА СЪМ ГО НАПРАВИЛА
*Алена*
От както работя тук бях виждала всякакви ненормалници, но като този тук? Никога. Може би цели пет минути просто седеше и ме зяпаше като първия пич и хич не го вълнуваше, че имаше хора около нас. Огледа ме. Огледа ме хубаво и обстойно от глава до пети. Кретен. Пълен кретен.
- Ей, какво ще правиш после? Трябва да отида да си купя нови маратонки от мола, искаш ли с мен? – Адриян дойде до мен докато се оправях да си тръгвам.
- Обещах на Ванеса и бате Юрош да гледам малките понеже са на рожден ден на нейна колежка, а техните също са заети защото е четвъртък, а всеки четвъртък имат романтична вечеря.. – въздъхнах изморено.
- Сама с три деца? Ще бъде забавно. – засмя се. – Весело ти.
- Мдааа, ще бъде интересно. Тази вечер няма и Непорочната Джейн. И съм в цикъл. Йейй! – казах саркастично. - Блят! – измрънках и ми идваше да легна на пода и да зарева.
- Блят! – засмя се. – Знам от какво имаш нужда. – сладолед. Моля те, кажи сладолед. – Сладолед!
- Боже, какво щях да правя без теб...- въздъхнах.
- Вероятно нищо, защото нямаше да знаеш къде правят най-хубавият сладолед в София. – засмя се отново и преметна ръка през раменете ми и си тръгнахме.
...
- Газе моееее! – Иванчо се провикна от хола докато бях в банята. Това не беше човешко...дори пет минути в банята не можех да остана на спокойствие.
- Да, Иванчо! – провикнах се в отговор.
- Пика ми сее!
YOU ARE READING
Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНА
RomanceКогато разбрах, че тя беше с мен само заради парите ми вече бе късно, бях се влюбил прекалено много и даже мислех да ѝ предложа брак, но тя ме остави за някой по-богат от мен. Дълго време си ближех раните докато не се появи тя... Алена мразеше мъжет...