ПОНЕЖЕ ДНЕС Е ПОНЕДЕЛНИК ИЗВЕСТЕН ОЩЕ КАТО АДЪТ НА ЗЕМЯТА СИ ВИКАМ ДАЙ ПОНЕ ТОВА ДА БЪДЕ ЕДИНСТВЕНОТО ХУБАВО НЕЩО, ИКОЕТО ЩЕ СЕ СЛУЧИ ДНЕС.
ЦЯЛАТА КЪЩА СЕ Е ПРОПИЛА МИРИЗМАТА НА МАСЛЕНИ И АКРИЛНИ БОИ СИГУРНО И В ОСНОВИТЕ И МАМА Е ОТКАЧИЛА...МАЛКО И ПО ПОДА И ПО СЕКЦИЯТА ИМА, АМА КАРАЙ........ТАААА, АКО НЕ ОТГОВАРЯМ НА КОМЕНТАРИ ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ Е ЗАРАДИ ТОВА ЧЕ НАЙ-ВЕРОЯТНО МЕ Е УБИЛА.
ОБИЧАМ ВИ МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО МНОГООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО.
ОЧАКВАМ МНЕНИЕТО ВИ ЗА ТАЗИ ГЛАВА ВЪПРЕКИ, ЧЕ ОТ ОНЕЗИ КОИТО ПРОСТО НИ КАРАТ ДА СЕ ЗАЛИВАМЕ ОТ СМЯХ. ТОВА Е ЕДНА ОТ ПОСЛЕДНИТЕ ТАКИВА ГЛАВИ ПРЕДИ ИСТИНСКИ ВАЖНИТЕ НЕЩА ДА ЗАПОЧНАТ ДА СЕ СЛУЧВАТ, ТАКА ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ НАРЕЧЕ И ФИЛЪР.
И СЪЩО ТАКА....ПОЗНАЙТЕ КОЙ СЕ ЗАВЪРНААААААААААААААААА
*Алена*
Вечерята беше меко казано приятна, ако трябва да бъда честна. Вече познавах майка им и баща им и бях доста притеснена дали баба им, Мая ще ме хареса но наистина ме хареса, нищо че бях с бебе на ръце. Алекс обаче цяла вечер се държеше особено и си позволяваше да ме докосва или прегръща, но си държах езика зад зъбите поне засега...все пак баба му имаше рожден ден, а и имаше деца наоколо и не можех да му се развикам.
Разбира се, Иванчо цяла вечер не спря да плямпа бисери и се опитваше да накара Ясмина и Лев да си играят с него, но те бяха над нещата и просто го гледаха тъпо и продължаваха да си играят заедно. Горкият Иванчо щеше да си умре от скука тази вечер.
- Мамо, мамо ко е совник? – Иванчо задърпа майка си за ръкава,за да му обърне внимание докато всички вечеряхме. Юрош запримига и поклати глава отчаяно, а Ванеса просто се усмихна.
- Не знам, мамо.
- А, кой е Удо Маца?
Удо кой?
- Не знам, мамо. А, той какъв е?
- Той така совника.
- Калоянчо, какви са тези глупости, бе дядо? Кой те учи на тях? - дядо му се засмя и вече бях свикнала с факта, че той единствен го наричаше с второто му име.
KAMU SEDANG MEMBACA
Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНА
RomansaКогато разбрах, че тя беше с мен само заради парите ми вече бе късно, бях се влюбил прекалено много и даже мислех да ѝ предложа брак, но тя ме остави за някой по-богат от мен. Дълго време си ближех раните докато не се появи тя... Алена мразеше мъжет...