ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ.
ТОВА Е ПРЕДПОСЛЕДНСТА СПОКОЙНА ГЛАВА ТАКА ЧЕ СЕ ВЪОРЪЖЕТЕ С ТЪРПЕНИЕ
НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ....ИСКАМ ДА МЕ ЗАЛЕЕТЕ С ВОТОТВЕ И КОМЕНТАРИ КАТО...КАТО МАЛКО ДЕТЕ СЪС ШОКОЛАД И БОНБОНИ*Алена*
Не можех да опиша различните сензации, които преминаваха през мен. Имах едно такова глупаво чувство в дъното на стомаха си и сякаш едвам си поемах въздух. А, целувките му...Боже Господи, целувките му...този мъж беше способен да ме накара да потека като пюре в ръцете му и караше всяка разумна мисъл да излети през прозореца. Една мисъл обаче беше кристално ясна в съзнанието ми и тя беше, че се влюбвах при това опасно. Влюбвах се в Алекс и ме беше страх. Страх ме беше от това, което идваше, страх ме беше и от неизвестното. Просто се страхувах, но не мислех да позволя на това да провали мига ни.
Доплувахме до стълбичките в плитката част и Алекс сля устните ни отново и наблюдавах, че колкото повече ме целуваше толкова по-отзивчива ставах, по-малко се дърпах и толкова повече ми харесваше.Обхвана ме за бедрата и ме повдигна и водата се разплисна около нас. Изведе ни от басейна без да отделя устни от мен и ме остави на първият шезлонг. Легнах по гръб, а той се надвеси над мен, настанявайки се между краката ми. И двамата бяхме мокри. Дрехите бяха залепнали по нас, косите за челата ни също, но ми беше топло. Толкова много топло. Не исках да спира, по дяволите исках всичко друго, но не и това защото само в моменти като тези се чувствах нормална. Сякаш бяхме само аз и той на този свят; целувките му имаха силата да заличават всичко друго на този свят и това ми харесваше. Бях напълно загубена в него; в начинът, по който ме целуваше и малко по-малко ме покоряваше и ме караше да бъда зависима от тях. От него. Отдели се от мен колкото да си поема глътка въздух и този път аз бях тази, която го целуна. Заплетох пръсти в мократа му коса, а другата ми ръка беше на хълбока му. Усещах го. Мокрите ни дрехи правеха малко, за да ни прикрият и в момента неговата най-твърда част беше опряни в моите най-меки и няма да лъжа харесваше ми да го усещам. И мамка му, определно имаше какво да се усети.
Засмукваше нежно езика ми, галеше го с неговия, отдръпваше се и хапеше устните ми и това караше непознато чувство за топлина и влажност да се заформя между краката ми.
ESTÁS LEYENDO
Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНА
RomanceКогато разбрах, че тя беше с мен само заради парите ми вече бе късно, бях се влюбил прекалено много и даже мислех да ѝ предложа брак, но тя ме остави за някой по-богат от мен. Дълго време си ближех раните докато не се появи тя... Алена мразеше мъжет...