Глава 39

3.1K 173 97
                                    

ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. 

 НАДЯВАМ СЕ ТАЗИ ГЛАВА ДА ВИ ХАРЕСА И ДА ПРИВЕТСТВАТЕ НОВИТЕ ГЕРОИ С ШИРОКО ОТВОРЕНИ ОБЯТИЯ, ЗАЩОТО ИМЕННО ТЕ ЩЕ НИ ЗАБАВЛЯВАТ СЛЕД ВРЕМЕ. 

ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ KAKTO ПРИСТРАСТЕН ПУШАЧ СИ ИСКА ДОЗАТА НИКОТИН


*Алена*

(Три месеца по-късно)

- Ванеса, къде са останалите кексчета? И онези двете кукумицини да си довличат задниците веднага! – провикнах се през вратата на барбекюто ни и след секунди тя се появи с пълни ръце с подноси.

- Идват! Какво толкова си се разфучала? Пък после на мен ми викаха МамаЗила. Ти си направо МамоГедон!

- Ей! Не ме дразни, защото партито беше твоя идея. – облещих показалеца си обвинително към нея.

- Да, защото освен да си седиш вкъщи и да четеш БГ Мама друго не правиш. Я, ми кажи кое беше последното нещо, което чете днес?

- Как да убия досадната си зълва. – усмихнах ѝ се бавно и побързах да натикам едно от малките божества със сметана и шоколад.

- А, нали ти е пределно ясно че именно тази досадна зълва ни събра. – съпругът ми влезе в бодра крачка, а след него дойдоха и децата.

- А, най-накрая някой да оцени труда ми! Жива да не бях.

- Ууу, кексчета! – на племенникът ми едва не му поникнаха крила и сърчица не изскочиха от очите му щом видя пълните подноси и почти им се беше нахвърлил, когато майка му го спря.

- Иване!

- Кукво пак наплавих?

- Иванчо, вземи си, лельо. Остави я майка ти. – махнах пренебрежително с ръка и го успокоих.

- Ще ви набия и двамата накрая, да знаете.

- Не смееш.

- Искаш ли да видиш дали не смея? Стана Илиева и нещо много ти порасна работата.

- То с такива нарциси като вас беше незибежно.

- Ще ти дам аз на теб един нарцис. – Алекс ме погледна уж строго, но единствено му се ухилих.

- Добле, аз мога ли да си взема кексче все пак.

- Може, вуйчо. – Алекс се засмя, а сетра му единствено въздъхна отчаяно. Лев дойде но нас с баща му и ме гушна през краката взирайки се в мен. Окорих очи към него с малка усмивка, безмълвно питайки го какво има.

Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНАDonde viven las historias. Descúbrelo ahora