Глава 33.2

3.8K 168 96
                                    

ГЛАВАТА Е ПУБЛИКУВАНА СЪС ЛЮБЕЗНОТО СЪДЕЙСТВИЕ НА VasqI_a ...ОТНОВО

ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТ0ПАД СЪРАТНИЦИ? КАК СТЕ? СЛЕД ТАЗИ ГЛАВА НАДЯВАМ СЕ ПО-ДОБРЕ ОТКОЛКОТО СТЕ В МОМЕНТА.

ГЛАВАТА ВЛИЗА РЕЗКО КАТО МАЙКА В ДЕТСКА СТАЯ ИЛИ ПЪК АЧО В *КХЪМ КХЪМ* ХЕ-ХЕ НЕ МОЖАХ ДА СЕ СДЪРЖА.

КАКТО И ДА Е, НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ.....ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ КАКТО _HungryUnicorn_ ИСКА БАНИЧКИ (ВОЛИМ ТЕ)

ОБИЧАМ ВИ!





*Алекс*

Събудих се още в шест и половина, а Алена спеше кротко сгушена в мен и с положена върху гърдите ми глава. Беше ме гушнала и лявата ѝ ръка лежеше собственишки  върху мен и не можех да не се усмихна. Обожавах да се будя до нея. Обожавах и нея. И само днес да минеше благополучно и вече щяхме да можем да си отдъхнем.

Размърда се и повдигна клепки бавно. Усмихна ми се веднага и кафявите ѝ ощи блуждаеха по лицето ми.

-      Добро утро! – промълви сънено и посегна с ръка към мен. Докосна челюстта ми с връхчетата на пръстите си и аз разбира се извъртях така, че да целуна дланта ѝ.

-      Добро утро, мальiшка.

-      Колко е часа? Не е ли много рано още?

-      Седем без петнадесет. Поспи още. Делото е едва от десет. Аз имам да свърша една работа преди това.

Сбръчка вежди щом казах това и не ѝ стана особено приятно от това.

-      Няма да лягам отново. Ще стана да пием кафе заедно преди да излезем.

-      Добре. – засмях се и я целунах по челото. – Ела сега да си вземем един душ, да се оправим и ще пием кафе.

Реално не очаквах да се съгласи на предложението ми, но го направи. Наистина щяхме да се къпем заедно и колкото и да не исках да си личи че е под такъв предтекст, онзи от долу не беше на същото мнение, нищо че си се събудих доста след него.

Станахме и се запътихме към банята, само дето тя ме изгони защото отказвала да пишка пред мен и уважих това нищо че не беше кой знае какво и реално погледнато дори нямаше и да ѝ обърна внимание, но както и да е. Влязох малко след това и хвърлих боксерките си в коша за пране, а тя вече беше в душ каината и нагласяваше водата по нейн вкус, който явно беше вряла супа топчета.

Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНАWhere stories live. Discover now