Глава 38

3.2K 168 87
                                    

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, УВАЖАЕМИ УАТПАД СЪРАТНИЧКИ!

ПРЕДОСТАВЯМ ВИ ТАЗИ ГЛАВА ВМЕСТО ЦВЕТЕ И КАКТО ЗНАЕМ АЗ СВАТБЕНИ ГЛАВИ НЕ МОГА ДА ПИША, ТАКА ЧЕ СЕ ПРЕХВЪРЛЯМЕ ОЩЕ МАЛКО НАПРЕД ВЪВ ВРЕМЕТО...НАДЯВАМ СЕ ДА МИ ПРОСТИТЕ.

АКО ГЛАВАТА ВИ ХАРЕСА (А ТЯ ЩЕ ВИ ТРЪСТ МИ) ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕТАРИ ТАКА КАКТО АЛЕНА ИСКА КИСЕЛО





*Алена*

(Две години по-късно)

Седеейки на тоалетната и взирайки се в двете розови чертички докато стисках телфона си в ръка не можех да не се разцивря. Колко съм била тъпа обаче не е било истина...всичките симптоми бяха на лице; цяла седмица не спираше да ми се гади, цикълът ми закъсняваше, бях цялата подута, а да и умирах за кисело точно по същият начин както като бях бременна с Лев. Мисля, че и точно заради това се реших най-накрая да си направя тест. Просветна ми, че нещо не е окей чак след като надигнах бутилката с оцет.

-      Хайде де, вдигни безделник такъв! – изръмжах след поредният опит да се свържа със съпруга си...само дето не ми ли вдигнеше отново щях да се разведа с миризливият му задник преди да може да каже „А" и при това щях да си взема и децата. И четирите. Добре де, то четвъртото щеше да е навсякъде с мен докато не вземех да го родя, но както и да е...това бяха подробности.

-      Скъпа, в заседание съм. Не мога да говоря сега. – и тъкмо се израдвах, когато той вдигна и пак ми се скапа настроението.

-      Добре, нека колегите ти духат довечера и ти направят вечеря, защото аз съм бременна и нервна и нищо чудно да ти сипя отрова в яденето.

-      Какво?! – възкликна, а аз побързах да му затворя. Нещастник!

-      Мамо! Мамо! Мамо! Мамоооо! Де сииииии? Мамоооо! – почти заревящият глас на Лев ме накара да въздъхна или по-скоро да изръмжа в ръцете си. Не можех ли да имам поне едни пет минутки на спокойствие? – Мамоооо! – писъкът му беше достатъчно красноречив и се равняваше на: „Не се ли покажеш ще обърна къщата нагоре с краката!" 

-      В банята съм, мамо. Излизам ей сега. – отвърнах спокойно и станах от тоалетната. Оставих теста на мраморния плот и измих ръцете и лицето си старателно, а докато го бършех си позволих да се огледам старателно. Който бе казал, че по време на бременност жените били сияели беше лъжец, защото имах ужасни кръгове под очите и бях толкова бледа, че кожата ми биеше на прозрачна. Алекс щеше да си плати, ужасно при това.

Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНАOù les histoires vivent. Découvrez maintenant