Babaannemin cenazesinden önce onların evinde toplanmıştık. Daha doğrusu ben içeri girmekten korktuğum için apartmanın kapısında bekliyordum. Cenazeler hep korkuturdu beni.
Biraz sonra bana doğru yaklaşan büyükbabamı gördüğümde dişlerimi sıktım ve gözlerimi kaçırdım. Şu ana kadar gram ağlama isteği gelmemişti ama büyükbabam bu lanet ailede sevdiğim tek kişi olabilirdi ve o ağlarsa ben de ağlardım.
Kaçışım olmadığından bakışlarımı tam önümde duran büyükbabama çevirdim. Göz göze geldiğimiz anda yüzünü acıyla buruşturdu ve gözyaşları yanaklarını ıslatmaya başladı. Kollarını bana sardığında dayanamayıp ben de ağlamaya başlamıştım. Onu hiç ağlarken görmemiştim ve bu benim için bir ilkti.
Benden ayrıldığında çaktırmamaya çalışarak yanaklarımı sildim. Çatlamış sesiyle "İçeri girsene." dediğinde kafamı hayır anlamında salladım. Üstünde durmayarak eve girdi. Ben de montumun cebinden telefonumu çıkardım ve internet paketimi açtım. Acaba Taehyung'a yazsa mıydım?
lesyeuxdenini: Selam.
Kakaotalk'tan çıkarak Instagram'a girdim ve Taehyung'dan cevap gelene kadar orda oyalandım. Ekranın üst kısmında bildirim belirdiğinde heyecanla tıkladım. Anında cevap vererek kendimi meraklısı gibi göstermek umrumda değildi. Sadece onunla konuşmak istiyordum.
kimtae: Vay canına. Öldüğünü düşünmeye başlamıştım.
Ah, bu adam ne zaman böyle sinirbozucu olmuştu?
lesyeuxdenini: Kafam karışık ve,
lesyeuxdenini: Sizinle konuşmak istemiştim.kimtae: Sorun ne?
O
lasyeuxdenini: Ailemden birini kaybettim.
lasyeuxdenini: Böyl bir şey ilk defa oluyor, o yüzden biraz tuhaf geldi.kimtae: Anlıyorum.
kimtae: Şimdi nasılsın?lasyeuxdenini: Ah, yakın değildik. Emin olabilirsiniz.
lasyeuxdenini: Ama hep gördüğüm biriydi, o yüzden inanmakta güçlük çekiyorum.kimtae: Bir süre böyle hissedeceksindir.
kimtae: Ama zamanla geçecek. Kendimden biliyorum.lasyeuxdenini: Siz kimi kaybettiniz?
(Görüldü)Kaşlarımı çattım. Az önce görüldü yemiştim. Ayrıca çok merak ettiğim bir sorunun cevabını alamamıştım. Kim Taehyung sinir bozucu olmaya devam ediyordu.
Boş boş ekrana baktığım sırada babamın sesini duyduğumda hızla telefonumu indirdim. Bir de öğretmenimle yazışıyorum diye hakaret ve dayak yemek istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER'S KITTEN¹ • Taennie
FanfictionHiç ummadığımız kişiler birden bire hayatımızın merkezine yerleşir. Ve ben, hayatımın merkezine yerleştirdiğim adamla bir başkasının duyguları arasında sıkışıp kalmış, yolumu bulamamıştım. Yolumu bulmaya çalışırken yine o adam bana ışık olmayı başar...