Taehyung
Hissettiğim utancı gizlemek istercesine başımı eğdim. Jennie'ye olan hislerim için utanmıyordum, düştüğümüz durum için utanıyordum. Ahlaksız bir adam görüntüsü vermiştim.
Jennie de benim gibi başını eğmişti. Gözlerinin dolduğunu, kendini ağlamamak için zor tuttuğunu biliyordum. Onu ağlatmamak için uğraş verirken onu ağlatan kişi olmak çok kötüydü.
"Bay Kim, derhal odama gelin! Size gelince Kim Jennie. Sizinle sonra görüşeceğiz."
Bay Jung'un itiraz kabul etmeyen sesi küçük sınıfta yankılandığında arkasını dönerek çıktı. Çaresizlik içinde Jennie'yi yalnız başına bırakarak Bay Jung'u takip ettim. Kapının önünde toplanmış öğrenciler aralarında fısıltıyla bir şeyler konuşurken ben çıkınca hepsi susmuştu. Onları geride bıraktığımda ise artan uğultular kulaklarımı rahatsız etmeye yetmişti.
Kapıyı sertçe açarak içeri giren Bay Jung'un ardından sakin adımlarla odaya girerek kapıyı kapattım. Bir süre arkası dönük sakinleşmeye çalıştıktan sonra alev saçan gözleri beni buldu. "BÖYLE BİR ŞEYİ NASIL YAPARSINIZ?!"
Sessiz kaldığımda devam etti. "O sizin öğrenciniz! Evli olduğunuz halde bir öğrencinize göz mü koydunuz?!"
"Ben evli değilim artık."
Kendimi haklı çıkarmaya çalışmıyordum, sadece ihanet etmiş birisi olarak anılmak istemiyordum.
"Bu yaptığınız şeyi haklı mı çıkarıyor yani?"
Duyduğum cümle hızla kafamı kaldırmama sebep oldu. "Elbette hayır. Bunu kastetmemiştim-"
"Ne demek istediğinizin artık bir önemi yok."
Bu sefer sakince konuşan Bay Jung, "Müdürle konuşup burdaki işinize son vereceğim. Artık kendinize yeni bir okul aramaya başlasanız iyi edersiniz." diye devam etti.
Dudaklarımı bir birine bastırarak başımı eğdiğimde bakışlarını kaçırıp "Sizi bu okula kabul ettiğimizde tam istediğimiz gibi bir öğretmen olduğunuzdan emindik." dedi kaşlarını çatarak.
"Anlaşılan yanılmışız."
Bay Jung'un hayalkırıklığı dolu sesi iyice mahçup hissetmeme neden oldu. Bir kaç saniye sessizlik olduğunda "Gidebilirsiniz." diyerek arkasını döndü. Başımı sallayıp arkamı döndüğüm sırada kapı aniden açıldı. Jennie telaşla önce bana sonra Bay Jung'a baktıktan sonra bir kaç adım öne geldi.
Kapı sesiyle arkasını dönen Bay Jung, Jennie'yi görünce "Seninle sonra konuşacağız. Çık." dedi kaşlarını çatarak. Bay Jung'u duymazdan gelen Jennie, "Size anlatmam gereken önemli bir şey var." dedi ciddiyetle. Kaşlarımı çatarak ona odaklandım.
"Bay Min..." diye başladığında yanağımın içini ısırdım. Yoongi'yi ele verecekti.
Benim gibi kaşlarını çatan Bay Jung, "Bay Min'in bu durumla ne ilgisi var?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER'S KITTEN¹ • Taennie
FanfictionHiç ummadığımız kişiler birden bire hayatımızın merkezine yerleşir. Ve ben, hayatımın merkezine yerleştirdiğim adamla bir başkasının duyguları arasında sıkışıp kalmış, yolumu bulamamıştım. Yolumu bulmaya çalışırken yine o adam bana ışık olmayı başar...