Yazardan

2.3K 126 34
                                    

Evet, şimdiye kadar yanımda olan herkese minnettarım.

Şimdi bir şeyler söylemeden önce belirteyim ki kitabı baştan okuyan birisi hiçbir benzerlik olmadığını anlar. O yüzden lütfen bir şey söylemeden önce kitabı baştan okuyun ve nelerin değiştiğini görün.

Şunu söylemek istiyorum ki, bu kitap tamamen kurgu değildi, gerçek hayattan alıntıydı. Yoongi'den tut Taeyong'a kadar bütün karakterler günlük hayatımda her gün gördüğüm insanlar. Artık şahit olduğum olayları içimde tutmakta zorlandığım için bir yere yazmak istedim.

Bay Min'den iğrendiniz, mideniz bulandı biliyorum. Benim için de yazmak kolay değildi, ama bu insanın gerçek hayatta yaşadığını bilin. Bunları okumak bile sizi iğrendiriyorken ben her gün gözlerimle şahit oluyorum.

Ayrıca size Bay Min'den yazdığım şeyler yüzeyseldi. Daha derine inerek yazmayı midem kaldırmazdı. Aynı zamanda sizin de okumayı midenizin kaldırmayacağını biliyorum.

Lütfen Jennie'ye kızmayın, onu da anlamaya çalışın. Burdaki Jennie'nin hikayesi bitti ama gerçek hayatta devam ediyor. Bundan sonra ne olacak, ne yaşayacak bilmiyorum. Sanırım yanında olarak göreceğim. Tek isteğim bir daha Bay Min'e bulaşmaması.

Yanımda olan herkese tekrar teşekkürler. Özel bölüm isteyen olursa bir şeyler yazarım.

Hoşçakalın honey's💜

TEACHER'S KITTEN¹ • TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin