17.

3.3K 155 6
                                    

❤❤❤
Venujem Nikuss61

VAROVANIE 18+
❤🔞❤



Keď mi povedala, že môže spať, takmer som od radosti vyskočil z postele.

Sedela pri mne a prikyvovala hlavou, že môže. Ja som sa usmieval od ucha k uchu. Ako náhle telefón položila na môj stolík, som sa na ňu vrhol ako taký dravý lev.

„Rátaj s tým, že ťa tak vyšukám, že ráno nevstaneš." Zachrapčal som jej pri uchu.

Automatický sa rozosmiala. Pozrela na mňa pohoršeným pohľadom, že čo som si to dovolil povedať. „Nebuď vulgárny." Vyšlo z nej.

Ja som sa zasmial. Bola rozkošná, keď bola takáto nevinná. Občas som si naozaj pripadal ako diabol v ľudskej podobe, ktorý za snaží zviesť ovečku. Tou mojou ovečkou alebo skôr čivavkou bola Amína. Moje dievča.

„Ako keby ti na tom záležalo."

„A čo ak áno." Prísne odvetila, hoci jej jeden kútik behal kamsi hore. Bolo jej do smiechu, hoci sa snažila zachovať vážnu tvár.

„Čivavka." Zapriadol som jej do uška. Hneď na to som jej jemne zahryzol ušný lalôčik.

Jej pokožka hneď stuhla. Malé biele chĺpky, sa jej zježili na hodvábne hebkej pokožke. Jemne so sebou mykla. Určite jej celým telom prešiel mráz.

Dotkol som sa jej krku. Ona len čakala, čo spravím. Nahol som sa k nej. Začal som ju bozkávať na krku smerom hore. Pomaličky som sa dostával do svojho určeného cieľa. Pery.

Jemne som jej pobozkal kútik pier a až tak sa jej zmocnil. Spolupracovala. Nemala dôvod mi odporovať.

Horel som túžbou po nej. Prahol som po jej dokonalom štíhlom tele. Držal som ju za driek. Druhou rukou som sa snažil jej vyhrnúť hore tričko. Čo sa mi aj podarilo.

Sedela predo mnou len v podprsenke. Ten pohľad bol neopísateľný. Jej hruď sa prudko zdvíhala. Hrozilo, že jej prsia samé vyskočia von.

Drobnými rukami sa natiahla k môjmu tričku. Dopomohol som jej si ho vyzliecť.

„Nikdy ma neomrzí tvoje telo." Zaštebotala mi pri uchu. Rukou sa jemne obtrela o môj rozkrok. Myslel som, že mi ten v gatiach roztrhá čierne rifle, čo som mal stále na sebe.

Bez žiadneho zdržania som si zobliekol zvyšok oblečenia ako aj ona. Sám som ju položil na posteľ, do mojich perín.

Rukami si jemne zakryla svoje prsia. Páčilo sa mi aká bola hanblivá. Hoci už sme párkrát spolu spali. No vždy si na to našla nejaký dôvod.

„Si skvelá." Nahol som sa k jej uchu. Začal som jej hovoriť pravdivé slová.

Pobozkal som ju nižšie ako mala ucho. Rovno na krku, kde jej prúdila tepna. Bola celá horúca. Priam z nej sršala samá túžba a túha v jednom.

„Si nádherná." Zašepkal som jej znovu do ucha, na čo sa jej telo zachvelo.

Znova som ju bozkával. Tento raz pri uchu a na líci, kde som jej nechával vlhké fliačky.

„Si dokonalá." Zapriadol som jej do ucha. Jej pokožka tak stuhla. Na hrudi som mohol cítiť ako jej bradavky stvrdnú. Vzrušovalo ju to. Tie komplimenty mali svoju váhu.

„A si len moja." Zašepkal som až tak, že to sama nevydržala.

Vopchala moji pýchu do tej správnej dierky. Bola tak vlhká. Z obyčajných slov a z dotykov. Ja som sa mohol len čudovať.

Pomalý som prirážal.

„Chceš sa trochu pohrať?" Prehovoril som medzi naše bozky, ktoré boli horúce.

Naše tela sa dokonalo na seba lepili a potili. Boli v akomsi súlade. Mal som pocit, že ona je tá správna osoba, čo by mala tróniť vedľa môjho miesta.

Mlčky prikývla.

To už som sa z nej postavil. Bez slov zostala ležať tak ako ležala.

Vybehol som dole do kuchyne. Konkrétne do našej chladničky. Vytiahol som z nej šľahačku. Všade bola tma. Mal som šťastie, že ma takto naši nezbadali. Ani som nemal poňatia koľko je hodín. Teraz som to nemal ani za potreby. Rýchlo som vybehol naspäť do izby, kde Amína mala privreté viečka.

Snáď mi tu nezaspáva.

Potriasol som šľahačku.

Pobozkal som ju na pery. Ta hneď mi chytila moje kučery. „Potrebujem, aby si sa otočila na brucho." Prehovoril som medzi bozky.

Poslúchla. Sama nesledovala, čo som držal v ruke. Ja som sa len uškrnul. Vedel som, že to bude troška studené.

Na chrbát som jej dal šľahačku. Popri tom so sebou mykala. Muselo ju to chladiť.

Jazykom som jej prechádzal po celom chrbte a sám zlízával chutnú penu.
Ako som skončil, pacol som ju po zadku, na čo sykla.

Aj mňa jemne zaštípala pravačka. Znova som jej plesol po tak sexy riťke.

„Au." Mykla so sebou.

To už som sa postavil na svoje kolená a tak do nej vrazil. Rukami som sa pridržiaval jej zadku. Malá ho tak guľatý, tak dokonalý. Tie dve malé polky mi perfektne sadli do rúk.

Naklonil som sa k nej. Potiahol ju k sebe za jej dlhé vlasy. Ju skoro pridusilo. Videl som na jej tvári, že sa jej to páčilo. Preto som ju hneď na to pobozkal. Bola úžasná. Taká dokonalá.

„Tak veľmi ťa chcem." Slastne som jej riekol do ucha. Znova som jej ušný lalôčik vzal medzi svoje zuby a jemne ho cmúľal.

Prudko som ju otočil na chrbát. Mal som pohľad na jej dve krásne prsia, ktoré ju tak dokonalo tvorili. Silno som do nej prirážal. Rukami ma začala škrabať. Popri tom kričala moje meno.

„Ben!"

Musel som jej ústa zapchať rukou, aby moji rodičia o ničom nevedeli. Nepotreboval som na ďalšie ráno ich blbé poznámky. Či som si dal pozor. A čo ak nie. Čo by som spravil, ak by bola tehotná. A bla bla bla.

Jej dlhé nechty sa mi zarývali do pokožky.

„Už budem." To už som z nej vytiahol a postriekal na brucho.

Ležala tam rozčapená ako žaba. Nedávno som videl na to aj memečko. Jemne som sa pousmial. Zo stolíka som vytiahol vreckovky a hneď jej ich podal.

Sama si vzala a poutierala sa. Ja som spravil to iste. Potom som sa zvalil vedľa nej na posteľ. Pritiahol som si ku k sebe.

„Ľúbim ťa." Šepla takmer ticho.

Jemne som sa pousmial. Dlho mi to nepovedala. Praktický sme si to prestali rozprávať. Preto som jej dal malý bozk na líci. „Aj ja teba."

Kúsok AROGANCIE 2Where stories live. Discover now