21.

3K 119 0
                                    

❤❤❤
Venujem kubko2003
❤❤❤

Amína

S Kylom sme kráčali do klubu Croix. Tam sme sa mali s stretnúť s Lauren. Naozaj som bola veľa zvedavá, prečo uprostred prázdnin sa ma snažila skontaktovať.

Naozaj som nemala za potrebu sa s ňou ďalej kamarátiť. Nezmierila sa s predstavou, že ja s Benom naozaj spolu chodíme.

Pamätám si ako naposledy mi napísala správu, že či viem o tom, že Benjamín ide na vojenskú školu. Jasné, že som nevedela. Do teraz som nechápala ako to myslela, či v zlom alebo v dobrom. V tom zmätku som ju zablokovala.

Posledné dni, čo sme chodili do školy, len po mne zazerala.

Už som sa necítila tak bezpečne ako pri ňom. To jeho objatie a ten jeho oceánovo ľadové oči. Také tie magické, ktoré človeka skôr pohltia ako naráta do desať.

Teraz som nevedela, či robím naozaj dobre. Kráčala som po boku svojho kamaráta, o ktorom som si občas myslela, že mal o mňa záujem. No opak bol pravdou. Mal slabosť pre takzvanú Lulu.

Spolu sme vošli do klubu. Bolo hrobové ticho, teda až na hudbu. Pár ľudí sedeli za stolom. Za barom okrem samotnej Laurie nik už nesedel. Čakala na nás.

Ako sme vošli dnu, hneď pozerala na dvere. Vedela, že sme tu. Jemne sa pousmiala. Pripísala by som skôr, že to bol úsmev cez zuby. Nechcela sa som ňou hádať.

Za barom bola žena, ktorá mala službu. Tú som rovnako poznala ako Kyle. Pracovali spolu. Striedali si smený. Skôr ako som sa spoznala s Benjamínom, ma sama zaúčala.

„Nazdar, banda." Prehovorila Kira. Žena s bielymi vlasmi a fialovým melírom. Takto ako stala pod svetlom, vlasy nabrali odtieň svetlo modrej.

Mala hlboký dekolt. Pás jej zdobil korzet, či jej spevnil všetky nedostatky. No i napriek tomu stále vyzerala príťažlivo.

Zo začiatku som si myslela, že Kyle je gay. Pretože každý muž by ju rád pretiahol. Sám sa mi priznal, že pre neho nie je príťažlivá. Až neskôr som zistila, že ma svoj typ ženy dávno vyhliadnutý.

„Kira." Ozval sa Kyle. „Laurie." Tiež nezabudol osloviť moju spolužiačku.

„Ahojte." Sklesnuto sa ozvala.

Kyle si pohodlne k nej prisadol. Bolo vidieť, že situáciu neberie vážne. Tak ako ja. Alebo tak ako Laurie. Tá bola cela bez seba. Nervozita z nej sršala. Absolútne nebola uvoľnená.

To iste si musel všimnúť aj môj kamarát. „Kire trikrát whisky."

Ta mlčky už vyťahovala štyri poháre. Naliala whisky a už nám podala.

„Hop tam s ním." Vliala do seba pohárik.

Ja som sa pozrela na Kyle, že či náhodou z toho nebude mať zle. V práci sa predsa nemá piť.

„Zlato, moja mama to tu vedie. Tým pádom ja som tu ako pod šéf." Cekla, hneď ako videla môj zhrozený výraz.

Tak to som naozaj nevedela. Ako som tu brigádovala, s tým sa mi nepochválila.

Zdvihla som obe ruky na obranu, že som naozaj nič zle nepovedala. Kira sa len uškrnula.

„Kira, chcel som s tebou ešte čosi prebrať." Kyle sa náhle postavil. Prešiel za pult, kde bola Kira. Viedol ju dnu, kde mohli ísť len zamestnanci.

Niečo mi našepkávalo, že nás dve chcel nechať o samote, aby sme si to medzi štyrmi očami povedala, respektíve vysvetlili.

„Laurie, tak čo chceš?" Otočila som sa k nej hneď ako sa tí dvaja stratili z dohľadu.

„Nechcem aby to bolo medzi nami takto. Dlho trvalo, kým som sa odhodlala osloviť tvojho kamaráta. Popravde som myslela, že vy dvaja spolu chodíte, pretože začal o tebe veľmi krásne hovoriť. No potom mi to hneď vysvetlil, že nie. Že má nejakú Lunu, či čo." Nad osloveným sa krivo na mňa pozrela. Či niečo o tom viem.

„Lulu." Opravila som ju. „Sama neviem ako sa v skutočnosti volá. Už som ju aj videla. Pekná to žena."

„Takže stále si s Benjamínom." Akoby nahlas povedala svoje myšlienky, ktoré boli skôr úvahou ako otázkou.

Ja som automatický prikyvovala hlavou. To chcela počuť, či som stále s ním? Či je voľný? Či bude mať šancu u neho?

„Čo chceš odo mňa?" Zvýšila som na ňu hlas.

„Odobriť sa. Sme na nože. Vidím to. Chcem vrátiť čas, keď sme my dve sedávali za jednou lavicou a..."

„Končí sa júl a ty potrebuješ niekoho na maturitu, kto ti poradí. Je tak?" Možno som bola hnusná. Ale cítila som to takto. Naozaj som nemala náladu sa o takých banálnych veciach sa baviť.

„Nie, preboha. Na maturitu mi aj tak nepodaríš. Vieš veľmi dobre, že príď z iných škôl. A na ústnej budeme po samom." Hneď vyvrátila moje hladné myšlienky.

„Nechce sa mi veriť, že len tak z ničoho nič uprostred prázdnin ma začneš kontaktovať, Laurie." Začala som byť nervózna. Sama som sa natiahla za fľašou whisky a naliala si. Lauren mi podala pohár, že aj jej mám naliať. Tak som jej naliala.

„Myslím to smrteľne vážne. Znova sa chcem s tebou kamarátiť. Dokonca už nie som zbláznená do Bena ako to bývalo."

„A to ti mám veriť?" Zdvihla som pohár, že už sa idem napiť.

„Ak by sme boli kamarátky, vedela by si, že mám frajera." Jemne sa usmiala. To už si priložila k predám naliaty pohár.

Spojila som svoje pery ako keby som išla dať niekomu bozk, no miesto toho som ich skrivila do pravej strany. Sama som uvažovala, či jej to mám veriť. „Hmm." Vyšlo zo mňa.

A potom ťažký povzdych.

„Tak Laurie, znova na naše priateľstvo." To už som zdvihla k nej pohár. Hlboko som sa jej zapozerala do očí. Obe sme si štrngli. Jemne som na ňu ľavým okom žmurkla.

Venovala mi slabý úsmev.

To už sa dvere rozleteli. Vo dverách stála Lulu, Kylova ctiteľka. Vletela dnu ako taký hurikán.

„To je ona. Lulu." Nahla som sa k Laurie.

Ta si ju chytré obzrela. Nestihla nič povedať, už bola pri nás. Z baru vzala celú fľašu whisky. Odpila si z nej dúšok. Bola to tá fľaša whisky, z ktorej sme si nalievali.

Obe sme po celý ten čas mlčky hľadeli ako dve také surikaty. Naozaj sme nevedeli, čo je za tým, že takto prišla.

„Kde je Kyle?" Pozrela na mňa. Ešte z minulá si ma pamätala, že som sa s ním rozprávala. Musela si domyslieť, že som jeho kamarátka.

Kúsok AROGANCIE 2Where stories live. Discover now