22.

3.1K 125 5
                                    

❤❤❤
Venujem lkrajcikova
❤❤❤

Benjamín

Z práce som došiel rovno k Amíne. V hlave som si opakoval stále tú myšlienku, čo ma napadla v práci. Vziať ju na rande.

Sám som to nemal celé premyslenie.

Auto som zaparkoval blízko domu. Vystúpil som z neho. Zamkol ho. Vykročil som k domu.

V živote by ma nenapadlo, že by som sem chodil. Spomínam si, ako často som okolo toho domu prechádzal. Nikdy ma nezaujímalo, kto v ňom býva. Dokonca som ani o tom dievčati nepočul. Teda kým sa sama neprestavila.

A teraz už spolu chodíme.

Sám som sa pre seba uškrnul. To dievča si ma získalo. Má moje srdce. S dobrou náladou som sa postavil pred dvere. Natiahol som sa za zvončekom.

Dvere sa otvorili.

Ako som zbadal Amínu. Dal som jej bozk na pery. Ruky som si polozil na jej chrbát a pritiahol si ju j sebe.

„Ben?" V hlase bolo počuť, že sama bola prekvapená, čo to zase stváram.

„Si ťa kradnem." Usmial som sa cez bozky.

„Musím to povedať, babí."

„Zavoláš jej." Zamrmlal som. Už som ju začal ťahať z domu.

„Je desať hodín."

Znova som ju pobozkal. Nebral som vážne jej výhovorky. Mal som svoj plán. Chcel som byť len s ňou.

Dokráčali sme k autu. Posadil som ju dopredu, kde som ju aj zapásal. Len aby neskúšala finty. Vedel som, že by si sama nedala pas. Ale by utiekla.

„Ako som povedal, beriem ťa na rande." Rande som povedal troška tichšie.

„Čo že to?" Položila si ruku na svoje ucho. A pritom jej behalo kútikmi. Vedel som, že si robí zo mňa srandu.

„Povedal som už." Tvrdo som odvetil. Snažil som sa zachovať vážnu tvár.

„Ale čo. Nepočula som." Odpovedala ako také malé dieťa s piskľavým hlasom.

„Uvidíš." Hneď som zapol rádio. Nemal som náladu na naťahovačky. To už by som o dobrú náladu prišiel a sám by som otočil volantom naspäť domov.

„Ben?" Nedala sa odbiť.

To už som začal snažiť sa prespievať text, čo hralo v aute. Akurát šla od Dr. Dre ft. Snoop dogg - Still D. R. E..

Amína sa len nahlas zasmiala nad mojím mizerným hlasom.

◼◼◼

Sedeli sme v jednom podniku, ktorý som vybral len náhodne. Chcel som zmenu. Alebo ako iný by povedali okoreniť náš vzťah.

„Slávime niečo?" Pozerali na mňa jeden pár zelených oči.

„Nie. Len som ťa chcel sem vziať." Odvetil som. Sám som ju chytil a posadil si ju na kolenách.

„Benjamín Stone!" Karhavo na mňa pozrela.

„Čo? Veď nič nerobíme, len mi sedíš na kolenách." A ako schválne som ju pľasol po zadku.

Tá ešte viac pootvorila očí.

„Láska, to je podnik a nie slušná reštaurácia." Natiahol som krk, že ju pobozkám na pery. Tá otočila hlavu. Moje pery pobozkali jej horúce líce.

Kúsok AROGANCIE 2Where stories live. Discover now