Levi Pov
''Mhm~ Eren, c-co ty wyprawiasz?!'' Sapnąłem, do końca nie dowierzając w to, co się właściwie dzieje.
''Po prostu biorę to, co mi się należy.''
Spojrzałem na niego pytająco. ''Co-ah~ przez to mam rozumieć?''
Starałem się jakoś wymknąć spod jego łap, jednak Jaeger był silniejszy. Nagle szatyn oparł dłonie na drzwiach, po dwóch stronach mojej głowy, ograniczając moją swobodę ruchu.
Rozpaczliwie próbowałem się uwolnić, jednak nic nie pomagało. Zupełnie nic. Byłem zbyt słaby. ''Proszę puść mnie. O co ci do cholery chodzi?''
Szatyn przybliżył głowę do mojego ucha. Czułem jego oddech, a delikatne usta zaczęły lekko drażnić moją skórę ''Zraniłeś mnie, teraz jesteś mi coś winien. Będziesz musiał się odwdzięczyć.''
Nim się zorientowałem chwycił moją dłoń, zamykając mój nadgarstek w stalowym uścisku. Woreczek chłodzący już dawno leżał gdzieś na podłodze. Ogarnęła mnie histeryczna panika, gdy zaczął powoli prowadzić moją rękę w stronę swojego krocza. Raz za razem próbowałem się przed tym bronić.
Na marne.
Przyciskając moją dłoń do swoich spodni, wolno przesuwał ją w górę i dół.
''Eren proszę co to ma znaczyć? Nie chcę tego-ah~!''
Druga dłoń, zielonookiego powędrowała w stronę mojego podbrzusza, zaczynając delikatnie ugniatać moją męskość, przez materiał ubrań. Usta chłopaka znalazły drogę do zagłębienia szyi, mocno się tam zasysając.
Uczucie nie do opisania...
Jego dłoń na moim członku, doprowadzała mnie do seksualnej desperacji. Po moim samoopanowaniu nie został ani ślad. Chłopak nie przestawał, a ja zacisnąłem usta w cienką kreskę, by stłumić jak najwięcej wstydliwych jęków. ''Proszę n-nie~ mhm~''
Mając już dosyć mojej posłusznej uległości. Wykorzystując chwilę nieuwagi Erena, z całej siły odepchnąłem go od siebie, w zamian otrzymałem jego ironiczny śmiech.
''Levi wiem co próbujesz ukryć. Nie chcesz żeby ludzie się dowiedzieli, że jesteś gejem.''
Szeroko otworzyłem oczy ''J-jak... s-skąd o tym wiesz?''
Jaeger nadal taksował mnie zimnym wzrokiem ''Mam swoje sposoby, kotku.''
Odwróciłem głowę, nie potrafiłem patrzeć mu w oczy. Szatyn chwycił mój podbródek między kciuk i palec wskazujący, obracając mnie tak, abym mógł spojrzeć mu w twarz.
''Jeśli chcesz aby pozostało to nadal tajemnicą, zrobisz to co ci każę. Będziesz mi służył i słuchał, kiedykolwiek i gdziekolwiek zechcę. Będziesz robił to co ci każę.''
Tymczasem ja słysząc jego słowa, drżałem z strachu, co mam teraz zrobić?
''Jeśli odmówisz, to bardzo szybko znów zaczniesz być terroryzowany, jak za starych czasów Levi.''
Nie!
Proszę nie... nie chcę tego. Chciałem po prostu zostawić dawne czasy daleko za sobą.
''Levi Ackerman. Od teraz należysz do mnie.''
CZYTASZ
International Playboy wersja ERERI
Fanfiction''A oto, mój drogi Levi, twój nowy współlokator, Eren Jaeger.'' Nieznajomy chłopak spojrzał na mnie. Jego wzrok przeszywał moją sylwetkę na wylot i przyznam szczerze, że powoli ogarniało mnie bardzo nieprzyjemne uczucie. Nie wiem dlaczego, ale jeg...