Eren Pov
Popatrzyłem Leviemu głęboko w oczy, które powoli napełniały się łzami. Ale dlaczego? Dlaczego on płacze?
Czy to przeze mnie?
Czy to co nazywa swoją 'miłością' jest prawdziwe?
Czy jego uczucia wobec mnie, są prawdziwe?
Kiedy jedna osoba może być całkowicie pewna, że czuje coś do drugiej?
Kiedy się wie, że kogoś się kocha?
''Ereś. Eren? Jaeger!''
Wzdrygnąłem się, patrząc w stronę wołającej mnie dziewczyny. ''Co?'' Zapytałem zirytowany.
''Przechodzimy do kolejnego etapu~'' Wymruczała kusząco.
Przechodzić do- ? Szybko rozejrzałem się po pomieszczeniu, czarnowłosego już tam nie było. Byłem zbyt rozproszony myślami, nie zauważyłem kiedy wyszedł.
''G-gdzie on poszedł?''
''Wybiegł rycząc, nie wiem gdzie.'' Odpowiedziała brunetka, dalej się rozbierając.
Dokładnie skanowałem każdy jej ruch, ale tylko jedna myśl pojawiła się w mojej głowie. Dlaczego teraz, po tym jak zobaczyłem załamanego Ackermana, totalnie przeszła mi ochota na seks?
Levi Pov
Ten idiota nawet nie próbował mnie przeprosić. Ale co ty sobie wyobrażasz Levi? Niby za co ma cię przeprosić? Za to, że nie ma uczuć? Za to, że jest emocjonalnym wrakiem, dlatego że kiedyś coś spieprzyło się w jego życiu i przez to nienawidzi miłości?
Nagle zostałem wyrwany z mojego świata, słysząc dźwięk powiadomienia.
Armin
Cholera gdzie jesteś?
Ja
Poszedłem do pobliskiego parku, potrzebowałem trochę świeżego powietrza
Armin
Usłyszałem wasze krzyki co się stało?
I pamiętaj on jest dupkiem Levi, wybij go sobie z głowy
Ja
A czy ty potrafiłbyś sobie wybić z głowy Jeana, gdybym ci tak powiedział?
Armin
...
Ja
No właśnie
Armin
Ja już nie potrafię dłużej na to patrzeć, zbyt długo cierpisz. Ale mam na to pewne rozwiązanie
Ja
I co by to miało być?
Armin
Po pierwsze to ruszyć twoją gorącą dupę, wrócisz do dormu i weźmiesz prysznic
Ja
Więc mam wziąć prysznic żeby poczuć się lepiej? Idealny pomysł Arlert, jeszcze mi powiedz że śmierdzę -.-
Armin
🙄🤦
Armin
Przygotuj się i ubierz w jakieś figlarne ciuszki idziemy imprezować!
Armin
Tak porządnie 😏
Ja
Yhm...
Armin
No dajesz. Przecież nic nie może się stać.
Ja
No nie wiem...
Armin
Nie udawaj świętego. No chodź!
Ja
Ok, ok! 🙄
I Armin?
Armin
Tak słodziaku?
Ja
Przyznaj się. Dobrze wiesz, że mój tyłek jest bardziej zajebisty od twojego 😏
Armin
Never ever!
CZYTASZ
International Playboy wersja ERERI
Fanfiction''A oto, mój drogi Levi, twój nowy współlokator, Eren Jaeger.'' Nieznajomy chłopak spojrzał na mnie. Jego wzrok przeszywał moją sylwetkę na wylot i przyznam szczerze, że powoli ogarniało mnie bardzo nieprzyjemne uczucie. Nie wiem dlaczego, ale jeg...