Jelikož jste úplně nejlepší, přidávám kraťoulinkatou bonusovou kapitolu, která prozradí, co se stalo Harrymu a Louisovi, když je načapal Zayn :D je to jen takový speciální flashback který bych obyčejně nepsala, ale jelikož byl zájem, je tu! :D :3
Černý iPhne v kapse jeho uplých džínsů vydal tlumený tón, oznamující příchod nové zprávy, kterou okamžitě otevřel. "Můžeme." Kývl kudrnáš na svého hnědovlasého společníka, který se zhluboka nadechl a zamířil ke dveřím, skrývajícím přehledně uspořádanou kancelář.
"Pospěš si, budu potřebovat šas na hacknutí hesla a přehrání souborů." Sykne hnědovlásek a v jeho modrých očích se blýsknou jiskřičky vzrušení. "No jo." Zamumlá kudrnáč a přistoupí k trezoru, skrývajícímu se za obrazem v hodnotě několika milionů dolarů.
"Dej mi pět minut." Vydechne a pustí se do práce, zatímco hnědovlásek usedne za mahagonový stůl, natahující se pro stříbrný notebook.
"Nečekal jsem, že se k nám přidáš." Promluví modroočko po chvilkovém tichu, které mezi chlapci zavládlo. "Ray mi zachránila život." Namítne a pokrčí rameny. "Dlužím ji to." Objasní. "Takže až tohle doděláme, zase se stáhneš?" Pokračuje ve výslechu, zatímco kudrnáč se zamračí. "Ne! Samozřejmě, že ne. Zůstanu s ní až do konce." Pronese odhodlaně. "Protože jí to dlužíš?" Povytáhne obočí, aniž by spustil zrak od obrazovky laptopu. Jeho prsty se hbitě míhají po klávesnici, nabourávající se stále hloubjeji a hloubjeji do systému počítače. "Ano, protože jí to dlužím." Potvrdí kudrnáč. "Kvůli ničemu jinému?" Rýpe dál modroočko. "Mohl by jsi na chvíli zklapnout Louisi?! Snažím se pracovat." Okřikne ho, soustředící se na otvírání sejfu.
Když zámek cvakne, na tvářích obou chlapců se objeví vítězný úsměv. "Jde se na to." Zaraduje se Louis a vstane od stolu, v polovině kroku se ale zarazí.
"Co to tu kurva děláte?!" Hlas vysokého muže, stojícího ve dveřích kanceláře, projede tělem chlapců a usadí se až v morku jejich kostí.
Zkoprněle se otočí a marně se snaží nalézt výmluvu, která by jim zachránila život. "My-" Začne kudrnáč, ale vzápětí si všimne postavy, mihnoucí se za zády muže, jehož ruka sklouzává k opasku se zbraní.
"Být tebou, tak to nedělám!" Zarazí ho nově příchozí, jehož blonďatá kštice výrazně kontrastuje s mužovými temně černými vlasy.
Kanceláří se rozlehne smích. "Tohle má být jako zrada?" Povytáhne posměnšně obočí. "Nazvy si to jak chceš!" Sykne blonďák, jehož hlaveň pistole směřuje na mužovu hlavu. "Běž!" Přikáže mu a volnou rukou ho postrčí do kanceláře. Kudrnáč s modroočkem v závěsu okamžitě zamíří ke dveřím, nesoucí notebook, který ukývá to, pro co přišli.
Jsou už téměř u schodiště, když se domem rozlehne výstřel, který má na svědomí blonďáček, jehož vypjaté nervy už to nevydrželi. Kulka těsně minula muže, který neváhal a též sáhl po své zbrani, To už blonďáček mizel na chdbě, následující své dva přítele.
ČTEŠ
Lost Boys |FF One Direction cz|
FanfictionDrogy, zbraně, vraždy, to je jeho svět. Bere si co chce, bez ohledu na ostatní. Touží po ní, rozhodl se ji vlastnit a udělá pro to cokoli. Prodaná vlastním otcem za úspěch, který má zachránit dobré jméno její rodiny. Bez možnosti útěku, střežená n...