În acea seară, Soul s-a întors la sediu. Nu a mâncat nimic de la acea cofetărie. A mâncat, însă, la sediu. O bucată suculentă de carne cu legume. E singurul om din zona catinei. În mod normal ai crede că a fi singur e deprimant. Pentru el e liniștitor.
Când a terminat s-a ridicat de la masă și s-a gândit să îi facă o vizită scumpului său deținut. A ajuns repede la celula lui și l-a rugat pe paznic să deschidă ușa.
Allan arată groaznic. Se pare că oamenii lui Soul s-au ocupat bine de el.
- Bună Allan.
Allan ridică privirea. Știa că e aici, dar nu i-a răspuns. Era singurul lui moment de liniște și voia să se bucure de el.
- Te credeam mai dur de atât, Allan. Nu încerca să te prefaci că nu auzi. Nu va ieși frumos.
- Ce mai vrei de la mine?
- Voi încerca să fiu direct pe subiect. Morgana a plecat într-o misiune. Ai idee unde ar putea fii trimisă pentru informații?
- Nu.
- Nu te cred. Ai spus cândva că Simon are încredere în puțini oameni. Morgana fiind una dintre ei. Ai menționat încă un nume, dacă nu mă înșel. Care era?
- Omule! Nu am de unde să știu ce se întâmplă! Nu știu la ce misiune a fost trimisă Morgana sau unde s-a dus! Să ne amintim că mă ții aici și țin să menționez că tratamentul pe care mi-l dai nu e foarte primitor. Pleacă și lasă-mă să mor liniștit!
- Dacă voiam să mori, crede-mă că erai mort de mult. Dar ai fost de ajutor, nu pot să mint. Îți propun un târg. Tu îmi spui cine era celălalt om a lui Simon și eu îți ofer niște condiții mai bune de trai cât timp vei sta aici. Ce spui?
- Și dacă am să spun nu?
- Atunci te voi lăsa în pace. Cum ai spus, să mori aici.
- Dar tu nu mă vrei mort. Tocmai ai spus că dacă mă voiai mort, mă omorai de mult. Și ai spus că ți-am fost de ajutor. Cu ce anume, nu îmi pot da seama momentan. Dar din moment ce te-am ajutat, niște condiții mai bune cred că trebuiau să vină de mult.
- Am vrut mai întâi să mă asigur că nu minți. Te credeam în stare. Dar nu ai mințit. Așa că acum vine oferta mea pentru condiții mai bune.
- Eu le aștept.
Allan nu reacționă așa cum se așteptase Soul. Îl mințise în legătură cu sediul.
- Dă-mi drumul!
- Răbdare Allan. Acum...unde ziceai că e sediul lui Simon?
- Scoate-mi prostia asta de la ochi!
- Off! Nu ai învățat nimic, nu? Știu că m-ai mințit legat de sediu.
- De ce crezi că ți-aș spune ceva adevărat în ce îl privește pe Simon? De ce crezi că l-aș trăda?
- Ca să îți salvezi pielea de șobolan.
- Oricum Simon o să ne omoare pe toți. Nu am ce să salvez. M-am împăcat deja cu gândul morții. O aștept doar să vină.
- Nu trebuie să moară nimeni. Nu mă aștept să înțelegi. Dar Simon trebuie oprit!
- Simon ne va omorâ pe toți. Deja a început! Dacă Morgana a plecat, poți fii sigur că deja și-a început planul. E doar o chestiune de timp până mă va găsi.
CITEȘTI
Răzbunarea Iluziei - În labirintul spre reușită
Bí ẩn / Giật gânVolumul 1 din seria: Spinii Răzbunării Răzbunarea nu a fost niciodată mai complicată, mai dureroasă și mai chinuitoare. Trăind până la 28 de ani ca o marionetă, Morgana are șansa să schimbe taberele aliindu-se cu cei corecți. Dar oare asta îi va adu...