Afară ninge. Femeia a ieșit din casă alergând și mișcând haotic din mâini. A țipat în continu până acum, dar dacă vocea aproape i-a pierit, continuă să țipe cât o țin puterile. Toți oamenii de pe stradă o ocolesc în timp ce o văd fugind fără o direcție anume. Câțiva zâmbesc răutăcios considerând că e nebună, dar ea nu era așa. E pur și simplu îngrozită. Tocmai a văzut ceva ce i-a întors stomacul pe dos. Engleza ei se limitează doar la câteva cuvinte. Evident că în starea de șoc pe care o are, nu poate gândi decât în limba ucraineană. Dar chiar și așa, cuvintele din limba ei maternă sunt prea puține pentru a descrie oroarea la care tocmai a fost martoră.
Zona e inundată de o perdea de nori cenușie. Pe trotuar e țesută o gheață înșelătoare, iar dacă femeia nu i-ar fi prins de un stâlp, atunci ar fi alunecat. E copleșită de durere și simte nevoie să explice cuiva ceea ce a văzut. Acel lucru disperat, aproape inimaginabil. Trebuie să explice cuiva. Absolut oricui. Lacrimile îi curg șiroaie pe obraji, iar în momentul când a zărit o persoană și a strigat după ajutor, un glonț i-a nimerit pieptul făcând acea mică porțiune de zăpadă, roșie.
În sediul EYE.
- Robert Bowndy. Fost editor la o redacție de ziar care a ajuns pe postul de inginer mecanic. Știm că se ocupă pe ascuns de traficul de femei și că a extras mai mult de 28 de tinere pe care le exportă în Indonesia pentru a practica prostituția. De asemenea, știm că are o locație unde ține femeile până să le exporteze.
Soul face un gest cu mâna spre unul dintre oamenii din Departamentul Tehnic ce stă la masă alături de Oliver, Mark și Morgana, dându-i de înțeles că are cuvântul.
- Am aflat că doar pe o parte din femeile extrase le duce acolo. Pe majoritatea fetelor le atrage în locuri izolate și le bate până își pierd conștiința sau le strânge de gât, le violează și apoi le omoară tranașându-le corpul. Pentru a își ascunde urmele abandonează cadavrele prin locuri mai puțin umblate. Deci..., dar respectiva persoană nu apucă să își termine propoziția căci intervine Mark.
- Deci care e următoarea lui victimă?
- A pus ochii pe un grup de studente ce s-au mutat recent aproape de zona lui de acțiune. Conform datelor are o anumită tipologie de femeie pe care o exportă. Am mai aflat că respectivele femei alese sunt folosite, pe lângă plăcerile carnale, în experimente de laborator.
Morgana s-a curemurat și a înghițit în sec. Soul stinge imaginea holografică din fața lor.
- Bun atunci. Mark tu te ocupi de misiune. Vom trimite patru echipe pe teren. Morgana, vreau să te pregătești pentru că vei face parte din grupul studentelor. Liber.
Mark îi aruncă o privire dezaprobatoare lui Soul, Oliver îl privește indignat pe Mark în timp ce bate ușor cu debetul pe masă. Se simte o ușoară tensiune. Toți se ridică de pe scaune și cei doi o iau în direcții diferite, probabil au avut un conflict înainte căci pare că nu se prea suportă. Morgana face câțiva pași. Îl prinde pe Soul de sacou și îl întoarce cu fața spre ea, înainte ca el să se facă nevăzut. Ochii lui sunt reci, ai ei sunt temători.
- S-a întâmplat ceva? spune acesta ridicându-și ușor sprâncenele.
- Dacă nu mă va alege pe mine? Morgana îl privește temătoare pe Soul. El îi zâmbește.
- Atunci va trebui să îl faci să te aleagă.
- Cum?
- Îți vei da seama atunci cum. O privește câteva secunde, apoi, cu pași mari, se distanțează de ea.
CITEȘTI
Răzbunarea Iluziei - În labirintul spre reușită
Mystery / ThrillerVolumul 1 din seria: Spinii Răzbunării Răzbunarea nu a fost niciodată mai complicată, mai dureroasă și mai chinuitoare. Trăind până la 28 de ani ca o marionetă, Morgana are șansa să schimbe taberele aliindu-se cu cei corecți. Dar oare asta îi va adu...