Cap 11

48 8 0
                                    


Morgana își ține mâinile la spate. L-a ascultat până când toate sunetele s-au răspândit și s-au pierdut prin cameră. În adevărata ei ființă, nu e atât de naivă pe cât pare și nu ai să o vezi că face ceva fără să ia în calcul toate soluțiile și eșecurile. Are un spirit pe atât de amenințător cât și de blând. Avea șarmul și flerul de a te da pe spate. Acesta poate fi unul dintre motivele pentru care oamenii nu vor înțelege niciodată ce persoană au în jurul lor. Cel mai probabil vor bănui, dar de înțeles, niciodată. Criminal, mafiot sau om al legii? Nu vor ști.

Același lucru i se poate aplica și ei. Nu va putea ști niciodată ce fel de om se află lângă ea. Și poate că niciodată nu îi va înțelege intențiile ascunse.

Se privesc unul pe altul și parcă totuși ar vrea să rupă această liniște ce îi face să se simtă stânjenant.

- Bine. Ămm... ai spus că ai vrea să mergem la tine în birou, parcă.

- Da! Vreau să îți arăt ceva. Dacă nu te deranjează, desigur.

- Nu. Putem merge. S-a întâmplat ceva?

- Nu s-a întâmplat nimic.

Soul zâmbește. În câteva minute ajung în fața ușii biroului. Soul îi deschide ușa și o lasă să intre prima. Morgana observă câteva hârtii și își trece degetele reci peste ele. Vede câteva numere, însă nu le înțelege semnificația.

- Foarte...drăguț loc.

Spune în timp ce își arcuiește o sprânceană. Vede pe un perete paralel cu masa o hartă imensă a lumii străpunsă de bolduri negre, peste care se înfășoară o ață groasă roșie. Sunt evidențiate câteva puncte pe hartă. Acolo a atacat Simon, gândea ea. Iar Soul aparent are mulți oameni. Vede pe hartă niște marcatori cu albastru, aceia probabil erau oamenii lui.

 Vede pe hartă niște marcatori cu albastru, aceia probabil erau oamenii lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Ce părere ai?

- E...mare. Spune întorcându-se cu fața spre Soul. Aici îți petreci de regulă cea mai mare parte din timp?

- Da. Aici se află o parte din cele mai importante lucruri pe care ar trebui să le știu. Însă nu toate sunt la vedere. Am remarcat curiozitatea cu care priveai harta. Te sfătuiesc să nu tragi concluzii pripite.

- Astea sunt locurile unde a atacat Simon. Brazilia, Australia, China, Nordul Canadei, Madagascar, Mexic...Danver.

- Ești pe aproape.

Soul ia o telecomandă de pe masă și apasă pe un buton albastru. Nu voia să îi dea Morganei informații despre acea hartă sau de ce monitoriza el fiecare atac pe care îl dădea Simon. În urma contactului cu botonul albastru, un beculeț dintr-un raft începe să pâlpâie, iar peretele începe să se miște înspre dreapta. Ai crede că e un fel de ușă secretă, doar că în spatele acelui perete nu se află un tunel care să ducă undeva. Ci se află o cameră. O cameră plină cu arme.

Răzbunarea Iluziei - În labirintul spre reușită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum