Este ora 23 și 17 minute. Ai crede că e o oră târzie și că, probabil, ar trebui să dormi. Dar dacă nu poți face asta pentru că te afli într-o misiune? Dacă te afli pe teren, cu inima cât a unui bob de cafea care se învârte ca un titirez și ești coordonat prin cască că capturezi, sau mai rău, ca să ucizi? Ei bine, nu prea stai să te gândești la starea ta emoțională și la faptul că poate îți e somn când te afli în fața unui asemenea fapt.
Două echipe se află într-o casă a norocului și a ghinionului, într-o casă în care se pierd constant bani, într-o casă unde te-ai putea crede în pericol. Și ce casă mai frumoasă să arate acest lucru, dacă nu un cazino?
- L-am găsit. 42 de grade spre vest.
Câteva ore în urmă în sediul EYE...
Toată lumea e agitată. Toate lumea se plimbă de colo colo și nimeni nu stă locului. Toată lumea vorbește. Toată lumea pășește cu zgomot și toată lumea pare prinsă în câte ceva.
Soul a inițiat o ședință pentru a expune ținta din următoarea misiune. Aceeași masă uriașă, aceleași scaune dubios de comode, aceleași fascicule de lumină ce formează imagini. Sett stă pe primul scaun din dreapta, urmat de un bărbat închis la culoare, apoi de o femeie blondă tunsă scurt, Mark și Morgana. Soul a apăsat pe telecomandă și o imagine destul de cunoscută a apărut în fața lor. Morgana și-a unit buzele într-o linie dreaptă. Un alt trădător, dar ea e deja obișnuită cu genul acesta de oameni în jurul ei. Vă mai amintiți seara când Morgana i-a arătat-o pe Vanessa lui Sarah? Dacă da, atunci vă amintiți că nu cu mult înainte de asta era un tip cu o scobitoare între buze care a încercat să facă pe interesantul. Nu știu dacă l-ați remarcat atunci, dar cu siguranță îl veți observa acum, căci el este ținta acestei misiuni.
- Numele lui e Juda Blacke. Știm că ia rachete cu antrax de la mercenarii asiatici și că a fost reperat în Anglia, iar sursele ne-au dat de înțeles că în două zile va avea loc o tranzacție între el și unul dintre mercenari, unde se va face un schimb de marfă. Juda le va da la schimb o anumită sumă de bani și arme. Vreau să îl capturați și să îl aduceți în sediu deoarece îl putem folosi în avantajul nostru. Mai știm că o parte din banii pe care îi are, îi folosește în jocurile de noroc pentru a își face aliați. Aveți avion în două ore câtre Londra. Locația este Cazinoul Grosvenor. Oliver, spune uitându-se la tipul închis la culoare, tu vei coordona misiunea. Liber.
Revenind în prezent...
Morgana s-a amestecat printre oamenii din zona de acțiune. Poartă o rochie de culoarea turcoazului, lungă până la genunchi. Are o perucă cu păr lung negru, prinsă într-o parte cu o diademă. Ochii îi sunt acoperiți de lentile de contact căprui și o pereche de ochelari cu ramă subțire. În geanta de pe umăr are ascuns un pistol browning 1911, pe care îl va folosi doar dacă va fi nevoie. În sala cazinoului mai e tipa blondă cu părul scurt. Misiunea e simplă. Care dintre cele două va reuși să îl abordeze, îl va scoate de acolo.
- Sunt pe poziții, spune Morgana uitându-se cu coada ochiului prin sală.
- Bun. Tonul lui Oliver e calm, dar serios. Ceilalți cum stați?
- Echipa doi a ocupat zona exterioară. Se aude o armă încărcată peste vocea lui Sett.
- Noi suntem în sală, aproape de orice cale de ieșire, zice Mark, liderul echipei unu.
Tipa blondă se uită și ea atentă prin cameră jucându-se cu un jeton în mână.
- Doar atât ai? Un domn se apropie de tipa blondă, iar ea strânge puternic jetonul în mână.
- Nu am venit să joc, spune ea.
- Păcat. Aș fi pariat tot pe tine.
Morgana își dă ochii peste cap și continuă să privească atent zona. Un domn în cămașă albă cu sacoul desfăcut tocmai s-a ridicat de la masă. Îl atudiază atent. Era imposibil să nu îl recunoască.
CITEȘTI
Răzbunarea Iluziei - În labirintul spre reușită
Gizem / GerilimVolumul 1 din seria: Spinii Răzbunării Răzbunarea nu a fost niciodată mai complicată, mai dureroasă și mai chinuitoare. Trăind până la 28 de ani ca o marionetă, Morgana are șansa să schimbe taberele aliindu-se cu cei corecți. Dar oare asta îi va adu...