Cap 18

84 8 2
                                    

Prima parte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Prima parte...

Ah! New York! O superbă zonă unde pe timpul zilei te poți bucura de minunatele atracții, iar pe timpul serii să stai cu pistolul lângă cap tremurând la orice zgomot. Un oraș capcană, aș putea spune. Dacă până acum oamenii au demonstrat că nimic nu e ceea ce pare, atunci această zonă o poate confirma sigur. Și totuși, dacă nu...? 

E 23:47. 

Morgana nu a ajuns de mult în acest minunat oraș al încercărilor și problemelor. Ea nu a venit aici ca să se distreze, sau ca să îl viziteze. Nu! Avea informații despre Simon, oamenii ei asigurându-i o oarecare punte de acces către el. Aici avea o parte din oameni. Venise ca să îi distrugă.

 Primise locația unde trebuie să fie și a ajuns la minunatul bar al crimei cu mașina ei. Dar Doamne, ce trafic! Păi la așa coloană de mașini nici moartea nu mai ajunge să ne ia când ne vine rândul.

Zona e teribil de prost amplasată. Lângă niște blocuri vechi care abia se mai țin, e un ditamai barul din care sună o muzică ce cutremură pământul. Afară sunt oameni. Fumează.
Morgana intră în locația indicată și vede un loc liber lângă bar.

Aparent și înauntru se poate fuma. Miroase îngrozitor a tutun și alcool. 

 În dreapta ei e un perete cu niște poze ce înfățișează celebrități, iar în stânga stă o femeie blondă îmbrăcată simplu, încât n-ai crede că a venit să se distreze într-un bar. 

Respectiva fumează dintr-o țigară aproape terminată. Morgana o studiază câteva secunde. Ochii străinei au culoarea apelor învolburate. Are o cută pe față, deasupra sprâncenei ce prezintă totala ei lipă de interes asupra locului în care se află. Lângă ea, pe masă e un pahar cu alcool.

Tipa blondă analizează mulțimea, iar când Morgana se apropie de ea, aceasta strâmbă ușor din nas. Pare genul de femeie care ascunde multe secrete. Morgana se uită prin zona încercând să își dea seama la ce anume se uită individa din stânga ei.

- Te-ai rătăcit? O întreabă tipa blondă pe Morgana cu ironie. Aceasta își ridică sprâncenele și o umră de amuzament i-a traversat chipul. Tipa credea că Morgana s-a rătăcit? Amuzant!

- Judecând după aspectul tău, îmi e că tu nu știi pe unde te afli. Tonul Morganei e relaxat și încărcat de amuzament. În raza ei vizuală nu a apărut încă persoana pe care voia să o elimine. Știa că un om de-al lui Simon urma să-și facă de cap pe aici, iar ea s-a gândit să îi dejoace planurile. Ceva absolut firesc, nu credeți?

Tipa blondă începe să râdă. Morgana afișează o expresie ușor suprinsă la gestul ei. Hmm.

- Știi, zici bine. Dar e-n regulă. Poți să te dai mai încolo? Aștept pe cineva.

Cât tupeu pe blondă! Tonul ei era veninos, semn că o deranja prezența Morganei.

- După cum vezi, la bar e numai scaunul ăsta liber. Celelalte sunt ocupate. Primul venit, primul servit.

Răzbunarea Iluziei - În labirintul spre reușită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum