Γεια σας! Με λένε Katelyn. Είμαι ένα 17χρονο φτωχό κορίτσι που έχασα τους γονείς μου σε μικρή ηλικία. Αμέσως μετά με πήραν σε ένα κολλέγιο, να πάω να μάθω γράμματα εκεί, να μένω εκεί και γενικά να μεγαλώσω εκεί. Αυτά φτάνουν μέχρι στιγμής. Βιάζομαι ξέρετε γιατί βγήκα κρυφά από το κολλέγιο να πάω να μαζέψω λίγα λουλούδια και άμα το μάθει η διευθύντρια μου η Mrs Benneth θα με σκοτώσει. Ααα! κάτι τελευταίο. Να ξέρετε ότι εγώ θα σας αφηγούμαι την ιστορία μας. Αυτά!! Παωωω..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Έτρεξα γρήγορα γρήγορα με τα λουλούδια στο χέρι έσπρωξα την καγκελόπορτα και μπήκα μέσα στο κολλέγιο. Έτρεξα γρήγορα στο δωμάτιο μου να δείξω τα λουλούδια που μαζέψω στα κορίτσια.
Kat: Κορίτσια κοιτάξτε τι έφερα! (είπα όλο χαρά).
Syl: Αχ τι ωραία! Πως βγήκες; Δεν σε είδε κάνεις;
Kat: Όχι δεν με είδε. Λοιπόν θα τα μοιράσουμε. Ένα εγώ, ένα εσύ Sylthia, ένα η Stella και τα άλλα πάρτε τα εσείς κορίτσια. (είπα στα υπόλοιπα 3 κορίτσια).
Kat: Ιιιχ! (είπαμε όλες ξαφνικά αφού μπήκε μέσα η διευθύντρια και εγώ έκρυψα το λουλούδι πίσω από την πλάτη μου).
MrsBen: Τι κάνετε; (είπα με εξεταστικό ύφος). Μην κρύβετε να χέρια σας, ξέρω ότι η έξυπνη της παρέας σας έδωσε λουλούδια).
Kat: Όχι εγώ..
MrsBen: Σκασε! σε είδε η παραδουλεύτρα να βγαίνεις έξω. Πώς τόλμησες; Η καγκελόπορτα είναι συνεχώς κλειδωμένη. Σκαρφάλωσες; Λέγε κακομαθημένο!
Kat: Ήταν ανοιχτά.
MrsBen: Ο κηπουρός θα το έκανε. Καλά θα τα ακούσει και αυτός. Κορίτσια καταρχάς καλή σχολική χρονιά και επίσης αύριο θα γίνει ένας χορός γιατί μια συμμαθήτρια σας έχει γενέθλια. Θέλω να γίνεται όμορφες για αύριο. Όλες εκτός από την Katelyn. Θα μείνεις τιμωρημένη για να μάθεις να βγαίνεις χωρίς να με ρωτήσεις.Γειααα σαςςς! Πωωω χίλια συγγνώμη που δεν έγραψα καινούργια ιστορία εδώ και τόσο καιρό. Προσπαθούσα, έγραφα κάποια άλλα μετά τα διέγραφα. Μου ήταν δύσκολο να γράψω μια καλή ιστορία που να σας αρέσει. Αλλα νομίζω πως αυτή θα σας αρέσει. Είπα να σας βοηθήσω τώρα που όλοι είμαστε σε καραντίνα. Να περνάμε κάπως τον χρόνο μας. Ψηφίστε 🌟 το πρώτο κεφάλαιο και θα τα πούμε στο επόμενο. ββ❤
YOU ARE READING
Κολλέγιο Brighton
AdventureΥπήρχε κάποτε, σε ένα μέρος του μακρινού Καναδά ένα κολλέγιο θηλέων. Εκεί πήγαιναν μόνο κορίτσια που έμεναν ορφανές. Από μικρή ηλικία μεγάλωναν εκεί, κοιμόντουσαν εκεί, έτρωγαν εκεί, έκαναν τα πάντα εκεί. Είχαν και μια αυστηρή διευθύντρια της οποίας...