~Chapter 1~

81 6 20
                                    

Τα μάτια του κοιτάζουν μέσα στα δικά μου. Το ψυχρό μπλε των ματιών του φέρνει ρίγος στο σώμα μου και με δύσκολια αναπνέω. Γιατί με κοιτάζει τόσο έντονα? Έχω κάτι πάνω μου?

Κοιτάζω διακριτικα το τυλιγμένο σώμα μου από μπουφάν και κασκόλ και ύστερα κοιτάζω ξανά εκεινον. Αυτή τη φορά τα μάτια του είναι προσηλωμένα στο κινητό του.

Ανακαθομαι στην άβολη θέση της αίθουσας και η καρέκλα μου τρίζει κάνοντας τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται στην ίδια αίθουσα με εμένα να γυρίσουν . Τα μάγουλα μου καίνε από ντροπή και προσηλωνομαι στο βιβλίο μπροστά μου.

Ο καινούργιος μαθητής με τα ψυχρά και όμως πανέμορφα μπλέ μάτια ήρθε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα. Συστήθηκε ως Κόλιν Ντάργουιν και αμφιβάλλω αν έχει πει λέξη από τότε. Μονάχα κοιτάει τη δουλειά του. Είναι όμορφος. Ψηλός, με φαρδιές πλάτες και στενή λεκάνη. Έχει πρόσωπο με τέλειες αναλογίες και τα καστανα μαλλιά του πέφτουν ατίθασα στο πρόσωπο του. Είναι απομονωμένος και τα μονα παιδιά που τον έχουν πλησιάσει είναι η Χάριετ και η κολλητή της. Η Χάριετ απλά έπεσε δήθεν πάνω του ρίχνοντας πάνω στο λευκό μπλουζάκι του τον καφέ της. Αποτερος σκοπός της , να βγάλει την μπλούζα του για να αναδείξει το πιθανόν καλογυμνασμένο σώμα του. Όμως δεν το έκανε. Απλά κουνισε το κεφάλι του και την προσπέρασε αφήνοντας την συξυλη και μουτρωμένη. Από τότε κανά δύο φορές να του έχει ζητήσει στυλό η μολύβι για τις σημειώσεις της. Όμως εκείνος δείχνει παντελώς αδιάφορος για εκείνη και για όλους γύρω του. Παρατηρώ εξεταστικα κάθε κίνηση του προσπαθώντας να καταλάβω στο ελάχιστο πως σκέφτεται. Τι έχει στο μυαλό του και παραμένει σεμνός και ηρεμος.

"Σίλια. Σίλιαα δεν θα το πιστέψεις!"
Η φωνή της κολλητής μου Τζέιν ακούγεται σε ολόκληρη την αίθουσα κάνοντας αντίλαλο λόγω της υπερβολικής ησυχίας.

"Σσσσς " ακούγεται μια ενοχλημένη φωνή από τις πίσω θέσεις. Η Τζέιν δάγκωνει τα χείλη της και κάθεται στην άδεια θέση δίπλα μου.

"Τι έγινε Τζέι?"
Ρωτάω σοκαρισμένη από την έντονη συμπεριφορά της.

"Ο Αλεκ μόλις μου ζήτησε να βγούμε".

Σχεδόν ούρλιαξε και κούνησε τα χέρια της ενθουσιασμενα. Δεν απορώ. Η Τζέιν είναι πανέμορφη και ο Αλεκ της έδειχνε ενδιαφέρον ακόμα και αν ήταν ένα έτος μεγαλύτερος. Τα λαμπερά γκρι μάτια της με κοίταξαν περιμένοντας για μια απάντηση από εμένα.

"Ουαου Τζέιν. Αυτό είναι καταπληκτικό. Εγώ στα έλεγα αλλά δεν με άκουγες. Πότε θα βγείτε? "

~Cold eyes~Where stories live. Discover now