Yolculuk saati gelince son kontrolleri yapıp buluta bindik.. Uzun yolculuk yapmayı, hele ki sevdiklerimle bunu yapmayı ayrı bir seviyordum.. Yol boyunca şarkı söyleyip, şakalaşıp durduğumuz için hep beraber son 1 saatlik yolu da uyuyarak geçirdik.
Thomas'ın omzunda, kokusuyla uyandığım mükemmel bir sabaha açtım gözlerimi.. Her Krallığın kendine has büyüleyici bir kokusu vardı ve Nova'nın da gevşeten ve ferahlatan kokusunu çok sevmiştim.
Halk arasında şenlik türünde bir şeyler yapılıyordu. Sanırım onlar da durumdan haberdar edilmişti. Bizi görünce bir grup çocuk yanımıza gelerek, "Siz.. Loris'in Kurtarıcıları olmalısınız, değil mi?" diye sordu. Başımızla onaylarken aralarından biri kalabalığa doğru, "Geldileeer!" diye bağırdı. Halk sevinç ve heyecanla etrafımızı sararken bizimle gelen Loris'ten bir ordu da herhangi bir tehlikeye karşı hazır bekliyordu.
Aralarından en yaşlı olanı öne çıkıp, "Adım Roseanne, ben Nova'nın en yaşlısıyım. Ben ve tüm Nova Halk'ı size minnetarız ve bundan sonraki olacaklar için emrinizdeyiz.." diyerek selam verdi. "O zaman şöyle bir açıklama yapsam iyi olacak; bundan böyle Nova'da Loris'in sınırları içinde, yani iki medeniyet birleşti diyebiliriz.. Hedefimiz burayı doğal güzellikleri, yaşam koşulları ve sakinliği nedeniyle bir nevi tatil yerine çevirmek. İstediğiniz gibi sizler de Loris'e girip çıkabilirsiniz. Ayrıca artık Valencia'nın kurduğu o saçma düzen yerine Kraliçe Diana'nın koşulları geçerli olacaktır. Bizler yalnızca temsili yöneticileriz.." diyerek olayı özetledim.
Anlaşılan itirazı olan yoktu ve bizi de aralarına alarak eğlenceye devam ettiler. Kulağa dolan bu coşkulu müzik sesi ve kahkahalar içimde tarifsiz bir mutluluğa yer açıyordu..
Valencia'nın Saray'ına girdiğimiz de her yerin çoktan Valencia'nın izlerinden arındırıldığını gördüm. Meğer halk uzun zamandır onun gitmesini bekliyormuş sanki.. Buradaki yeni odalarımıza yerleştikten sonra halka duyuru yaparak, eksiklerini, ihtiyaçlarını çekinmeden onlar için özel olarak çalışan bir gruba rahatça bildirebileceklerini söyledik.
Herkes hayatına kaldığı yerden devam ederken bizde bir kaç saat idarî işlemler ve 'Eski Nova' ordusuyla ilgilendik. Gayet donanımlı, hoşgörülü, zeki bir çok insana yıllarca acı çektiren Valencia'dan sonra artık hep daha iyisi için çalışmalıydık.
*6 Ay Sonra*
Nova Halk'ı tamamen Loris'e taşınmış ve Nova artık tamamiyle tatil ve eğlence yerine çevrilmişti. İki halk da birbiri ile ahenk içinde yaşamlarını sürdürürken onca zaman hiç kötü bir olay yaşamamıştık. Hatta dövüş uzmanı öğretmenimiz Bay Joseph, Nova Ordusu'ndan Helen ile evlendi.. İşleri yoluna sokmanın yoruculuğu sonrası Nova'daki tatilimiz nihayet başladı.Daniel, "Deniz çok hoş gözükmüyor mu, havada sıcak sanki?" diye üstü kapalı yüzmeye gidelim davetinde bulundu. Onaylayıp sahile indik ve koşarak bedenlerimizi serin suyun kollarına bıraktık. Thomas ve Chris en uzun suyun altında durma yarışması yaparken Daniel'de hakemlik yapıyordu. Jane sevgilisinin yanında onları seyrederken, Jennifer ve Luna ise suyun altında özel güçlerinin renklerine bakıyordu.
O an aklıma sarhoşken Thomas'a denizde söylediğim o saçma sözleri anımsadım. Utançtan kızardığımı fark ettim. Thomas'ında aklına gelmiş olacak ki sinsice sırıtıp duruyordu. Sertçe yüzüne suyu savurarak, "Dalga geçme!" diye oflandım. Thomas'ın gülümsemesi daha da artarken o da aynı şekilde karşılık vererek, "Bak sen.. Benim o gün ne hissettiğimi düşünebiliyor musun? Şimdi dalga geçmenin tam zamanııı!" dedi. "Haha! Sarhoştum ben bir kere, sende normal zamanda söyleseydin hıh.." diyerek oyuncu bir tavırla triplendim. "Bir de trip mi yiyiyorum şu an.. İşte bunu kabul edemem güzelim!" diyerek kolumdan suyun altına çekti ve kısa bir öpücük bahşettikten sonra yüzeye geri çıktı. Suyun altında öylece gülümserken sonra ben de yüzeye çıktım.
'İyi ki hayatımdasın Thomas, iyi ki..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LORİS'İN KURTARICILARI | TAMAMLANDI
Fantasi"Onların kaderleri aslında başından beri ortak yazılmıştı.." "Geçmişten gelen aşkın nefrete, nefretin ise intikama dönmesine sebep olan bir takım olaylar sebebiyle oluşan savaş hem Loris'i, hem de Loris'lileri diken üstünde tutuyordu. Birbirinden öz...