5.Bölüm: Çaresizlik

175 14 4
                                    

Uyandığımda gözlerimi sedyede açtım. Burası okulun reviri olmalıydı. Hemen başucumda duran kızları ve diğer dörtlüyü görünce hemen ayağa kalkıp, "Üzgünüm sizi de yordum sanırım keşke yurda dönseydiniz." dedim.

Jane yanıma oturup elimi sıkıca tuttu ve "Artık hep beraberiz ve birlikte her şeyin üstesinden gelmek daha kolay olucak, birbirimize ihtiyacımız var.. Aynı şekilde ben birden bayılsaydım durmaz mıydın yanımda?" dedi.
"Haklısın, hepinize teşekkürler.." diyerek kendime gelmeye çalıştım.

Thomas birden araya girip "Konuşmamız gereken ciddi konular var ve revir pek uygun değil.. Nereye gidelim?" dedi. Yanındaki siyah saçına zıt düşen beyaz teni ve mavi gözleriyle oldukça iyi görünen çocuk, "Bulutta gezerken biraz etrafı inceledim ve çarşı benzeri bir şey gördüm az ilerisinde de sahil var. Orası daha rahat olabilir, şey bu arada adım Daniel.." diyerek konuşmaya dahil oldu. Herkes fikirden hoşnut olacak ki hemen odalara üstümüzü değiştirmek için gittik..

Yarım saat sonra bahçede toplanıp sahile doğru yürümeye başladık. Çarşı meyve-sebze, atıştırmalıklar, el işleri, mini lokantalar ve eğlence yerleri ile çok güzel gözüküyordu.. Sahile varınca daha da büyülendim.. Altın sarısı bir kumsal, pembe turuncu vb. renklerin oluşturduğu harika bir gökyüzü ve turkuaz dümdüz bir deniz.. Kumsala daire şeklinde oturup konuşmaya başladık.

Konuşmayı Daniel'in hemen yanında oturan esmer teniyle çok hoş bi ahenk içinde kendini gösteren ela gözlü çocuk başlattı. "Öncelikle adım Edward, hepimiz sıradan hayatlarımızı aniden değiştirip buraya geldik ve zor olsa da Loris'in kurallarına uyup bu hayata alışmamız gerek, hem de kısa sürede.."Haklıydı böyle dikkat çekiyorduk. Chris, "Ben, Hera ve Thomas aynı ülkede ve aynı şehirdeydik ayrıca yakındık da.. Bana bunlar hiç tesadüf gibi gelmiyor!" dedi şüpheyle. "Nasıl yani öyle olsa diğerleri de aynı yerde olurdu! " diyerek söze atıldım.. Ne kadar inkar etsem de açıkçası içimde bir şüphe vardı. Jane, "Nasılsa bizim için görevlendirilen özel öğretmenler var ne merak ediyorsak sorarız, hâlâ daha bir şüphe olursa asıl araştırmaya o zaman başlarız.. Önceliğimiz sakince düşünmek olmalı!" dedi..

O sırada koşarak yanımıza bir çocuk geldi ve, "Müdüre Maria sizleri odasında bekliyor ve hemen!" dedi ve yine koşarak uzaklaştı.. Daniel, "Hay.. Ne diyecekse yine! Ultra klişe entrika dizisinde gibi hissediyorum." dedi ve ayağa kalktı. Bu tepkisi az da olsa yüzümüzü güldürmüştü, bir yandan haklıydı da..

Okula varınca hemen müdürenin yanına gittik. Odaya girdiğimizde Mrs.Maria, "Oturun lütfen.." dedi sakin ama sabırsız bir ses tonuyla. Dediği gibi yapıp karşısındaki koltuklara oturduk.. Thomas, "Efendim bu kadar önemli olan nedir?" diye sordu.. Müdüremiz solgun bakışlarla, "Biliyorum yeni geldiniz hala ufak çaplı şoklar yaşıyorsunuz ama şunu söylemek zorundayım ki.. Sanırım Loris içinde ters giden bir şeyler var. Loris Tarihi ile ilgili önemli bilgilerin bulunduğu evrak özel olarak saklanıyordu ancak geçen gün kayboldu.. Bu kadar güvenlik önlemine karşı nasıl kayboldu bilinmiyor.. Loris içinde bir ajan olabileceğini ve küçük krizler yaşadığımız Galler Medeniyet'ine bilgi sızdırıldığını düşünüyoruz." dedi. Ufak çaplı şoklarımıza bir yenisi daha! Daha sonra şöyle devam etti, "Sizden istediğim sıkı bir çalışma içinde olmanız ve içinizdeki güçleri kullanmayı kısa sürede öğrenebilmeniz, ne kadar çabuk olursa o kadar işinize yarar. Sabah saat 05.00'te en aşağı katta bulunan özel eğitim alanında hazır olun. Çalışmalar 06.00'a kadar sürecek. Dinlenseniz iyi olur.."

Hayatlarımız birilerinin ellerinde sürüklenip duruyordu ve biz öylece duruyorduk!

Sinirle ayağa kalkıp, "Öldürün de kurtulalım yoksa benim kafayı sıyırmama çok az kaldı!" diyerek kapıyı çarpıp çıktım.

Odaya vardığımda balkona çıkıp geceyi seyretmeye başladım. Bir yandan da çaresizlik içerisinde ağlıyordum. Esen rüzgar iyice içime işlemeye başlamıştı, odaya geri dönüp yatağa uzandım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım..

LORİS'İN KURTARICILARI | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin