10.Bölüm: İz Peşinde

117 11 5
                                    

Kesinlikle ters giden bir şeyler olduğuna emindim. Ama bu gölge neyin nesiydi hiç bir fikrim yoktu. Thomas kolumdan tutup grubun gerisinde kalmamızı aynı zamanda ona bakmamı sağladı ve "Bir şey mi oldu?" diye sordu şüpheyle. "Anlatıcam ama burada olmaz. Gece yurdun ortak odasında toplanalım. Şimdi Chris'le ilgilensek iyi olur.." Daha da bir şey sormasına izin vermeden kızların yanına gittim hızla.

Revire varınca Luna yanımıza gelip, "Siz gidin isterseniz, Chris'e bir özür borcum var. Evet hatalıydı ama aniden vurmasam da bu halde olmazdı. Bu kadar kalabalıkta bunu beceremem.. " Edward araya girip, "Ne güzel eğlenirdik n'olur kalsak?" dedi. Bende o halini çok görmek isterdim gerçekten. "Benim size anlatmam gereken önemli bir şey var. Yurdun ortak bölümünde toplanırız, Luna ve Chris'te gelince konuşmaya başlarız." diyerek Luna'yı kurtardım.
Daniel, "İçimde yine boktan bir his varda hadi neyse.." dedi ve ilk revirden çıkan o oldu.

Tek tek odalara dağılıp üzerimizi değiştirdikten sonra içecek alıp ortak bölüme indik. Biraz bekledikten sonra Luna ve Chris'de içeri girdi. Thomas omzuma dokunup, "Artık anlatmaya başlayabilirsin galiba." dedi. Her temasında içim bir garip oluyordu. Hep kızlar yüzünden!

Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım, "Geçen gün takip edildiğimi hissettim arkamı döndüm ve görebildiğim tek şey bir gölge oldu, o da hemen kayboldu. Her hangi biri olabilir dedim kendi kendime ve panik yaratmak istemediğim için size bahsetmedim. Bugün revire doğru yürürken yine aynı hissi yaşadım ve aniden arkamı döndüm. Bu sefer gölgenin sadece küçük bir kısmını görebildim. Neden bilmiyorum ama sanırım takip ediliyorum veya ediliyoruz!" dedim. Edward, "Aynı olayı dün ben de yaşadım. Gördüğüm gölge çok hızlı kayboldu. Göz yanılmasıdır diyip bende bahsetmedim.." diyince Chris ellerini saçlarının arasından geçirip derin bir çekerek, "Takip ediliyorsak anlamanın tek yolu iyice gözlem yapıp iyi bir planla onu tuzağa çekmek.. Ama nasıl?" Herkes birbirine ne yapacağını bilmez halde bakıyordu. Jennifer, "Yine sahile gidelim, ne çok tenha ne de çok kalabalık. İki kişi de geriden gelsin.. Takip eden biri varsa yakalar gerekirse döve döve konuşuruz.."
Luna, "Yok hatta işkence odası kuralım ne dersin? Mafya mıyız ayol biz!?" dedi. "Dövme fikrini atarsak iyi fikir, ee kabul ediyorsanız yarın okul çıkışı sahile gidiyoruz.." dedim. Jane, "Peki kim takip edecek?" diye sordu. Jennifer ve Edward aynı anda "Ben takip ederim!" diyince biz de o iki kişiyi direkt bulmuş olduk. Daniel, "Woow ful aksiyon, en sevdiğim ama şimdi güzellik uykumu almam lazım. Yarın o gölgenin uzun uzun izini süreriz. Hadi baay!" dedi ve odalarına gitti.

Bizde yapacak iş kalmadığı için odalara çekilmeye başladık. Tam kapıdan çıkarken Thomas bileğimden tutup durdurdu ve, "Her şey düzelicek, takma kafaya.. Rahat rahat uyu!" dedi ve o da odadan çıktı.

LORİS'İN KURTARICILARI | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin