•Edward'ın ağzından;
Jennifer ile masada tek başımıza kalmıştık. Dansa kaldırmam gerektiğini anca anladım. Chris'ten özel olarak romantizm dersi almam gerekiyordu.. Yanına gidip bütün öküzlüğümle, "Dans mı etsek ya?"diye bir soru sordum. O da, "Eksik olma ya sen de olmasan, edelim bari.." diye yanıtladı. İşte gerçek aşk!İlk yavaş olarak başlayan müziğin ritmi gittikçe hızlandı."Kızgın mısın bana bebeğim?" diye dolaylı bir soru sordum. "Mike'a kafa atman konusunda diyorsan, hayır ama bana sanki tek başımayken vasıfsız gibiymişim gibi davrandığın için, EVET! diye cırladı. "Haklısın ama gördük işte sonunu.. Bunlar bıkmıyor birilerine yılışmaktan. Sümük gibiler sümük.." diye kendimi savunmaya geçtim. Sözümle birlikte kahkaha atmaya başladı ve onunla birlikte ben de kahkaha attım. Aniden, "Çok güzel gülüyorsunuz hanımefendi, hep benimle veya bensiz gülün isterim.." diye bir iltifatta ve gizli bir teklifte bulundum. Chris'ten eğitime gerek kalmadı sanırım.. Jennifer o güzel gamzelerini çıkartacak şekilde gülümsedi ve hala dans ederken, "Hep böyle gülelim o zaman..Kurtarıcı Meleğin seni çok seviyor Bay Ukala.." diye fısıldadı sessizce. "Bay Ukalan sana deli oluyor." dedim ve alnımı alnına yaslayarak dansa devam ettik.
•Jane'nin ağzından;
Daniel ile yorgunluktan Saray'ın bahçesine çıkıp yeşilliklere uzandık. Daniel hafifçe doğrulup, "Jane öyle güzelsin ki.. Bazen kendimi komada hissediyorum. Hiç uyanmayıp hep bu rüyada olmak için her şeyi yaparım.. Seni çok seviyorum!" dedi. Aniden yaptığı böyle hoş iltifatlar yüzünden sanki felç inmiş gibi kalakalıyordum.Bende onu şaşırtmak için birden öpüp, "Hâlâ öyle mi hissediyorsun? diye sordum. "Tam anlayamadım ya, bir daha mı öpsen?" dedi sinsice. Kısa bir kahkaha atarak daha sert öptüm ve sonra "Seni seviyorum ruh hastasıı." dedim. O da vazgeçilmez mükemmel gülüşüyle "Bende seni çok seviyorum. İki evreni sunsalar önüme yine de sadece sen.." diye karşılık verdi. Biraz daha orada öylece durup sessizliğin sesini dinledik ve sonra da odalarımıza geçerek geceyi sonlandırdık.
•Chris'in ağzından; Saat gece 12'ye gelmişti. Luna ile koridora çıkınca durdurup aldığım bir tutam saçıyla oynamaya başladım. "Gece gece aşka mı geldin sevgilim?" dedi. "İnsanın gidesi gelmiyor ki sen böyle durunca.." dedim hafifçe yaklaşarak. Sessizce, "Nasıl durunca?" diye sordu. "Fazlasıyla masum, güzel, zarif, kırılgan ama bir o kadar da her an patlamaya hazır bir bomba kadar tehlikeli.." Utandığını bariz belli eden bir ifadeyle yaklaşıp sert ancak kısa bir şekilde öptü. Sonrasında da odasına koştu ve tam kapıdan girerken "Seni çook seviyorum Chris.." diye seslendi. "Bende seniiii.." diye bağırarak karşılık verdim ve bende odama girdim.
•Hera'nın ağzından;
Sabah olunca getirdiğim kıyafetlerimden birini giyip aşağıya indim. Bugün Loris'e geri dönecektik. Thomas ile koridorda karşılaşıp salona el ele indik. Bizimkilerle karşılaşınca herkes birbirine imayla gülümsemeye başladı. İçimden umarım onların geceleri de güzel geçmiştir diye düşündüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LORİS'İN KURTARICILARI | TAMAMLANDI
Viễn tưởng"Onların kaderleri aslında başından beri ortak yazılmıştı.." "Geçmişten gelen aşkın nefrete, nefretin ise intikama dönmesine sebep olan bir takım olaylar sebebiyle oluşan savaş hem Loris'i, hem de Loris'lileri diken üstünde tutuyordu. Birbirinden öz...