Loris'e gider gitmez derhâl annemin yanına gidip durumu bildirdik. Şaşkınlıktan başta hiç bir tepki vermese de sonra ikimize de sıkıca sarılıp, "Ömür boyu mutluluklar dilerim canlarım.." dedi.
Başlatılan düğün hazırlıkları neredeyse 1 hafta sürmüştü ve düğün günümüz Loris'e çok nadir kar yağan günlerden birine denk gelmişti. Bu evrene her geçen gün daha da fazla hayranlık duyuyordum..
Loris'tekiler kadar, Galler ve diğer medeniyetler de düğün gününü heyecanla bekliyorlardı. Elbette Thomas ve benimki çok daha farklıydı.. Düğün günü nihayet gelmiş ve biz hazırlanmak için odalarımıza çekilmiştik.
Koskoca 1 hafta ne de çabuk geçmişti? Deli gibi aşık olduğum adamla hayatlarımızı ortak bir yola çekeceğimiz, tüm günlerden çok daha farklı ve kimsenin yaşamadan anlayamayacağı hisleri veren çok özel bir gündü bu.
Beni hazırlayan küçük perilerden biri hazırlık sonunda, "Tam bir prenses gibi görünüyorsunn, ah doğru ya sen zaten prensessin.." diyerek gülmeye başladı. Gülümsemesine aynı şekilde eşlik ederek, "Kendimi görebilir miyim artık canım yardımcılarım?" dedim. Diğerlerine göre daha küçük olanı, "Ayy bize 'canım-yardımcılarım' dedi. Elbette görebilirsin canım prensesim!" diyerek önüme bir boy aynası oluşturdu.
"B-bu ben miyim!? İnanılmaz! Çok teşekkür ederim.." dedim şaşkınlığımı gizleyemeyerek. Gerçekten oldukça iyi gözüküyordum, hatta baya iyi!
Ben kendimi böyle dakikalarca izleyip dururken kızlar birden odaya daldı. Onlar da her zaman ki gibi büyüleyici gözüküyorlardı. Luna, "Bir iyi bir de kötü haberim var!" dedi. Tanrım, yine mi!? "İyiden başla bakalım.." dedim. Luna, "Peki o zaman iyi olan şey, Thomas çok yakışıklı görünüyordu ve tüm hazırlıklar bitmiş. Kötü olan ise.. Adrian seni görmek istiyor, önemliymiş!" dedi. Of.. Adrian!
"Peki siz dışarı çıkın, hemen konuşsun ve gitsin. Bugün hiç bir sorun olsun istemiyorum.." dedim umutsuzca.. Onlar çıkınca Adrian odaya girdi.. Göz göze geldiğimiz an, "Thomas o kadar şanslı ki.. Umarım bu şansını en iyi şekilde değerlendirir ve hep mutlu olursunuz." dedi ağlamaklı çıkan sesiyle. "Umarım sen de seni çook sevecek biri ile karşılaşırsın, kötü biri olmadığına inanıyorum.." diyerek moral vermeye çalıştım. İfadesini düzelterek, "Canını sıkmak için gelmedim, hediyemi önceden verip gitmek istedim sadece.." diyerek siyah&beyaz bir sihir topunu elime doğru uzattı. 'Bu nedir?' dercesine attığım bakış sonrası, "Yalnızca ikiniz için geçerli bir geçit kapası, nereye gitmek isterseniz.. Düğün hediyem olsun. Epey üstünde çalıştığım bir şeydi.. İlk kullanım size ait olsun istedim." dedi. "Adrian.. Bu çok güzel bir hediye, ben çok teşekkür ederim! Eğer mümkünse geçmişi unutalım, her zaman arkadaş kalabiliriz.." dedim. Gülerek, "Az önce Thomas'ın yanındaydım.. Ondan da özür dilediğimde böyle söylemişti. Zaten ondan izin alıp geldim yanına." dedi. Aynı şekilde gülerek, "O zaman.. Arkadaşız!" dedim. Kapıdan çıkmadan önce, "Sonsuza dek.. Arkadaşız!" dedi ve gitti.
Son kez aynada kendime baktığımda stresli bir şekilde nefes vererek, "Hazırım!" dedim ve odadan çıktım. Çıkmamla Thomas ile karşılaşmam bir oldu.
İkimiz de dilimiz tutulmuş şekilde birbirimize bakarken sertçe yutkunarak elini tutmam için öne uzattı. Hafifçe gülümseyerek elini tuttum ve Günbatımı tepesinde bizi bekleyen kalabalığın yanına gitmek üzere yola çıktık.
Yolda elimi sıkıca tutup, "Senin de kalbin yerinden çıkacak gibi mi atıyor? Ben bayılacağım sanırım.." dedi. Kahkaha atarak, "Sen de bayılırsan ben hiç ayakta duramam.. Acilen sakinleşmemiz gerek!" dedim. O da aynı şekilde gülerek, "Olaysız bir düğün olur umarım.. Her şey senin kadar güzel olsun." dedi. Başımı omzuna yaslayarak, "Her şey 'bizim' kadar güzel olsun diyerek yolu seyretmeye devam ettim.
Düğün yerimize varınca yerde çok az biriken karlardan zar zor gözüken çiçeklerin etrafını sardığı yolda alkışlar eşliğinde yürümeye başladık. Hâlâ kar yağıyor ve ortam daha da güzelleşiyordu.
Annem tahtından ayağa kalkarak, " Hepiniz hoşgeldiniz saygı değer konuklarımız.. Kızım ve Thomas, yani oğlum yıllardır tanışıyorlar. Bildiğiniz gibi geçmişteki bazı olaylardan korumak için onlar Dünya'ya gönderilmişlerdi. Kader onları iki evrende de bir araya getirdi ve birbirlerine her şeyden çok değer verip, aşık oldular. Bugün ise hayatlarını birleştirmek için buradalar.. Geçmişte yaşadıkları onlarca zorluğun sonrasında şimdi ve gelecekte çok mutlu bir hayat sürmelerini diliyor ve düğünü başlatıyorum.." dedi ve tahtına geri oturdu.
Loris perilerinin başı Adorabella ilgileniyordu evlilik işlemleriyle. Tüm ritüeller yerine getirildikten sonra artık Thomas ve ben, evliydik.. Belimdeki eli yardımıyla beni kendine çekerek alnıma kısa bir öpücük kondurdu. Geri çekilip hafifçe eğilerek elini öne doğru uzattı ve, "Majesteleri.. Bu dansı bana lütfeder misiniz?" dedi. Başımla onaylarak elini tuttum ve, "Elbette prensim!" diyerek göğe yükseldik. Bizimle birlikte tüm evren de dans etmeye başladı.
Düğün bittikten sonra tüm hediyeleri ve iyi dilekleri kabul edip sevdiklerimize kısa süreliğine veda ettik. Kızlara ve anneme, "Bir kaç ay sonra geri geleceğiz zaten, ağlamayın lütfen.." desem de bende sonunda onlarla birlikte ağlamaya başladım..
Erkeklerin Thomas'a vedası bizimkine göre biraz daha kısa sürmüştü.Arkamı dönüp çiçeği fırlattığımda şanslı isim inanılır gibi değil ama annem olmuştu. Kendisi de inanamayarak gülerken çiçek buketinin içindeki çiçeklerden biter tane kızlara verdi. En arkada el sallayan Adrian'ı görünce aynı şekilde el salladım ve Thomas'ın elini tutup son kez herkese el sallayarak yolumuza devam ettik.
"Eğer bir hikâyenin içinde olsaydık, bu gerçekten de güzel bir son olabilirdi. Ancak biz sonlardan ziyâde, yepyeni başlangıçlara alışık tiplerdik. Öyle de oldu, hayat boyu ne zaman işte sona geldik desek, her defasında yeniden baştan başladık.. Anka Kuşu misali.."
∆
Okuduğunuz hikâyenin bizim dünyamıza göre şimdilik sonuna gelmiş bulunmaktasınız.. Ancak eğer gerçek bir Loris'li iseniz asıl şimdi başlıyoruz demektir. Bana bu sihirli maceramda daima destek olan, sevgisini ve ilgisini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim.. Umarım hoşunuza gitmiştir. Sizleri çok seviyorum! Hayat boyu engellerle karşılaşsanız bile daima üstesinden gelip mutlu bir yaşam sürmeniz dileğiyle.. YENİDEN GÖRÜŞMEK ÜZERE :)
'Sevgiyle kalın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LORİS'İN KURTARICILARI | TAMAMLANDI
Fantasy"Onların kaderleri aslında başından beri ortak yazılmıştı.." "Geçmişten gelen aşkın nefrete, nefretin ise intikama dönmesine sebep olan bir takım olaylar sebebiyle oluşan savaş hem Loris'i, hem de Loris'lileri diken üstünde tutuyordu. Birbirinden öz...