Alicia keseorangan di rumah, memandangkan abg²nya keluar untuk bekerja. Sedang dia sibuk mengacau air hot chocolate nya. Alicia terdgr bunyi seperti org berjln di halaman rumahnya.
"Chris, is it you ?" Alicia bersuara menanyakan sama ada Chris yg balik ke rumah. Tetapi tiada jwpn yg didengari. Alicia mara setapak lagi ke dpn pintu rumah. Belum sempat dia membuka. Pintu rumah tersebut sudah dibuka dgn kasar dri luar. Kelihatan seorg lelaki yg berbdn tegap memasuki rumahnya.
Alicia yg terkejut segera berlari ke tangga untuk mengurungkan diri dlm bilik. Belum sempat dia menaiki tangga. Tangannya ditarik ke belakang menyebabkan Alicia jatuh terduduk. "Woww such a nice body huhh. Can i taste you ?" kata lelaki tersebut.
"Let me go !" Alicia berusaha untuk meloloskan dirinya. Sdg dia cuba untuk memukul lelaki tersebut. Lelaki tersebut telah mengoyakkan bajunya di bahagian bahu yg menampakkan sedikit bahagian dada Alicia.
Alicia mengambil peluang apabila lelaki tersebut leka mencium lehernya dgn menendang kemaluan dia. Alicia segera berlari ke biliknya dan mengunci pintunya. Telefon segera dicapai dan mendail Chris.
Bunyi pintu bergegar. Alicia berlari ke arah tandas. Bunyi talian berhubung "Hai Lice. Why you call me ?" Chris bertanya.
"Abg..ada orgg kacau Lice.. Dia masuk rumah kita. Tolong Lice abg. Lice takut. Lice..." tiba² Alicia terdiam.
"Hahh !! Found you bitch. Where do you want to go huhh. When i give you to my boss. I will tell him to kill you !!." kata lelaki yg cuba menculik Alicia.
Chris yg mendgr percakapan lelaki tersebut segera berlalu pergi dari syarikatnya dan pulang ke rumah.
"Ray..can you help me. My little sister. I think Drake want to kidnap her." Chris menghubungi Ray apabila memikirkan yg adik-beradiknya yg lain sdg bertugas diluar kawasan.
"Okay." jawab Ray dihujung talian.
Chris terus memecutkan keretanya apabila talian diputuskan. Dia cuba pula untuk menghubungi Alicia tapi tak dpt.
Situasi di rumah.
Alicia teruk dibelasah lelaki tersebut kerana cuba untuk melepaskan diri.
"Ikut jer lah ckp aku. Tak payah susah² kau nak lepaskan diri. Sebelum aku bagi kau kat bos aku. Bolehlah aku ratah kau kejap." kata lelaki tersebut yg sdg menindih bdn Alicia di lantai ruang tamu. Habis koyak baju Alicia hasil perbuatan lelaki tersebut.
Alicia menangis dan cuba untuk melepaskan diri. Dia melihat ke kiri dan terpandangkan pasu berdekatan dgn tangannya. Sampai untuk tangannya mencapai pasu tersebut.
Alicia melihat lelaki tersebut sepintas lalu dan mencapai pasu lalu mengetuk kepala lelaki itu. Alicia segera lari apabila lelaki itu melonggarkan tindihan bdnnya. Dia mendgr bunyi enjin kereta di luar rumah dan cuba untuk lari keluar tapi malangnya dia dihalang oleh lelaki yg sama.
Rambut Alicia ditarik dan dia ditampar berkali-kali menyebabkan bibirnya pecah dan mengalirkan darah. Apabila sekali lagi lelaki itu ingin memukul dirinya, Alicia hanya menutup mata merelakan.
Tetapi tiada apa yg berlaku malah bunyi tembakan pistol kedengaran di rumahnya. Dia membuka mata dan melihat lelaki yg ingin menculiknya telah mati ditembak tepat dikepala.
Alicia memusingkan bdn ke belakang ingin melihat siapa yg menembak lelaki tersebut. Kelihatan Ray yg menolongnya buat kali kedua. Akibat perasaannya yg takut dia lari mendptkan Ray lalu memeluknya. Entah kenapa dia berasa selesa apabila memeluk Ray seperti dia memeluk Chris. "I'm ss-sorry i hug you. Hiksss..hiksss b-but I v-very af-afraid right now. Hiksss..hikss th-thank because he-help mm-me again." kata Alicia tergagap-gagap.
YOU ARE READING
Alicia
حركة (أكشن)💮 22 in Mafia (21 Dicember 2020) 💮 50 in Random (27 Dicember 2020) 💮 71 in Romance (8 September 2022) Alicia Rene seorang yg sgt manja dgn abg²nya. Ibu bapa Alicia meninggal dunia ketika Alicia berumur 14 tahun. Tanpa dia sedar keluarganya merupa...