12-Kissing again

636 17 1
                                    

Dua hari berlalu, keadaan Alicia sudah bertambah baik. Majlis perkahwinan Ray dgn Alicia pun akn diadakn pd esok hari. Semuanya disbbkan Alicia yg mahu ia diadakan pd hari esok.

Kalini Ray sudah pastikan yg tiada pun musuhnya akn memasang perangkap terhadap dirinya. Dia tidak mahu perkara sama berulang.

Buat sementara waktu ni, Chris dan yg lain masih duduk di rumah Ray. Bila Alicia tanya kenapa, mereka hanya mahu memastikan keselamatan Alicia sehingga berlangsungnya perkahwinan adik kesayangannya itu.

Lena Alicia terganggu apabila dia merasakan ada pergerakan ditepinya. Dahinya berkerut, setahu dia tiada sesiapa yg tidur bersamanya. Ray skrg tgh sibuk dgn persiapan esok. Chris dan yg lain pun sme. Bila Alicia mahu menolong mereka menghalang, menyuruh Alicia hanya berehat sahaja disbbkan tubuhnya yg baru nak sembuh.

Setelah dia naik ke biliknya, Alicia mengambil ubat dan menyebabkan dia terlelap.

"Ermmm.."Alicia merengek apabila terasa ada jari yg bermain diwajahnya. Sekejap berada di pipi, sekejap dimata.

"Rene.. Aku kacau kau tidur ke ?"suara Ray kedengaran menyebabkan Alicia membuka matanya sedikit.

Alicia mengangguk sedikit bagi mengyakan soalan Ray."Skrg pukul berapa Ray ?"Alicia menggosok-gosok matanya.

"4 ptg Rene, aku kacau kau tidur ea ?"Ray sudah berura-ura untuk bangun tapi dihalang oleh Alicia. Alicia meletakkan kepalanya didada Ray. Mood untuk bermanja Alicia sudah dtg.

"Tak lahh.. Tak kacau pun. Rene dah 3 jam tidur."Alicia membetulkan posisi badannya agar lebih selesa. Tangan Ray sudah pun melilit pinggang Alicia. Jari² Alicia bermain didada bidang Ray.

"Urghhh.. Rene, kau jgn buat mcm tuhh lahh."terus dia menangkap tangan Alicia. Terhenti perbuatan gadis itu."Tunggu esok kalau nak goda aku Rene. Lagipun skrg ni luka kau belum sembuh sepenuhnya."

Ray melepaskan tangan Alicia tetapi gadis itu masih memain-mainkan jarinya didada bidang Ray yg berlapik dgn baju."Taknak, Rene tgh nak manja dgn Ray nii."

"Kauu nii.."Ray meraup mukanya perlahan. Tak tahan dgn sikap manja serta menggoda Alicia. Ray memegang dagu Alicia dan menolaknya supaya memandang wajah dia. Muka Ray menurun kebwh, menyamakan dgn kedudukan wajah Alicia.

Dahi bertemu dgn dahi, hidung digeselkan. Ray mendekatkan bibirnya dgn bibir mungil Alicia. Mereka berciuman.

Lama berciuman, mereka melepaskan bibir. Tercungap-cungap mencari nafas baru."Kau blushing Rene."Ray mengusap pipi Alicia.

Alicia hanya menunduk malu, menyembunyikan wajahnya."Why so shy huhh ?"Ray mendongakkan wajah Alicia.

"Ermmm..ma-mana adaa.."nafi Alicia. Alicia mencuba nasib dgn mendekatkan wajahnya dgn Ray lalu mencium bibir lelaki itu.

Terkejut Ray, tetapi hanya sekejap. Dia membalas balik ciuman itu. Ray menggigit bibir bawah Alicia menyebabkan gadis itu membuka sedikit mulutnya. Tanpa membuang masa Ray memasukkan lidahnya kedlm mulut Alicia.

'Fucking shit !! Her lips taste so good.'bisik hati Ray. Ray langsung tidak melepaskan ciuman itu walaupun Alicia sudah menolak-nolak bdn Ray.

Naik turun dada Alicia apabila ciuman itu akhirnya berakhir. Mencari nafas yg hilang."Awakkkk.. Jahat lahh, tak cukup nafas tahuu saya."bibir Alicia mencebik.

"Siapa suruh kau goda aku dgn cium aku lagi. Tapi boleh tahan nakal juga kau ni kan.. Berani hisap lidah aku."usik Ray. Makin giat dia mengusik apabila melihat wajah Alicia yg merah padam.

"Rayy.. Shuuhhhh.. Jangan lah ckpp.. Malu lahh.."Alicia sudah menutup wajahnya menggunakan kedua-dua belah tapak tangannya.

Terukir senyuman dibibir Ray melihat gelagat manja Alicia."Dah lahh Rene.. Aku nak pergi bilik aku ni. Nanti mkn mlm turun lahh. Sblum tuhh singgah dulu bilik aku."Ray sudah bangun dari katil Alicia. Dia mengucup sekejap ubun-ubun Alicia.

AliciaWhere stories live. Discover now