34-Culik

335 9 0
                                    

Rancangan untuk pergi Dreamworld terpaksa di batalkan, keadaan Alicia dan Chris semakin okay. Cuma mereka berdua dilarang membuat kerja berat lagi² Alicia mmg dijaga rapi.

Chris boleh lah juga berjln, luka tembakan di perut nya sahaja yg teruk, kalau di bahu kanannya hanya terkena tipis.

Manakala yg lain cuba mencari maklumat ttg team Eagle. Buat masa ni mereka hanya tahu dlm kumpulan tersebut mempunyai hacker, headhunter dan hitman yg setanding dgn kumpulan Black dan Dragon.

Hacker team Eagle adalah Peter, headhunter mereka pula tidak diketahui nama sama dgn hitman.

Identiti peribadi mereka dikawal rapi, Edward masih mencuba untuk menembusi sistem kawalan mereka.

"Weiii korgg..aku dpt something."Charles berjln ke tempat mereka berkumpul.

"Apa dia ?"Edmund bertanya sambil menjongket kan kening nya.

"Masa aku pergi lobi hotel ada pekerja cari aku, dia bagi aku kertas ni."Charles menunjukkan kertas yg sudah direnyukkan oleh Charles.

Tak perlu cari siapa aku, yg penting skrg korg tak akan selamat. Alicia Rene milik aku.

A.E

Mereka membaca setiap butir perkataan yg ditulis dlm kertas tersebut.

"Kau ada tanya tak muka org yg bagi kertas ni ?"Chris bertanya lemah masih terasa bisa di perutnya.

"Aku ada tanya tapi pekerja tuh ckp dia tak nampak muka sebab lelaki tuhh pakai topeng, baju berhoodie, all black."Charles menjelaskan apa yg diberitahu oleh pekerja di lobi hotel itu.

"Apa hal pula semua org nak isteri aku ni.. Mmg tak ada perempuan lain wujud dlm dunia ni ke apa !!"Ray membentak marah, anak² nya yg melihat perlakuan Ray hanya diam membisu, faham bahawa daddynya sdg marah.

"Aku pun tak faham lah weii, apasal banyak² perempuan adik aku juga yg org ramai minat..huhhhhh.."kasar keluhan yg dikeluarkan oleh Edmund. Di urut sedikit dahi nya.

Chris hanya terdiam, dia seperti tahu dgn huruf A.E itu.'Knp masa² mcm ni juga kau nak muncul.'Chris hanya mengeluh.

Tanpa disedari oleh nya, Edward hanya memandang Chris lama. Dia pun tahu apa yg di fikirkan oleh Chris, sbb dia pun ada masa itu.

"Kau ada tahu apa² ke Chris ttg A.E tuhh ?"tiba² Charles bersuara, mengembalikan Chris yg sdg mengelamun.

"Hahhh ? What ? A.E ? I don't ever know who is A.E.."Chris cuba menutup gemuruhnya.

"Auchhhh.."suara Alicia mematikan perbincangan hangat mereka, Chris berasa lega kerana terlepas dari pertanyaan yg lain.

"What's wrong Rene ? Are you hurt ?"Ray bertanya laju sambil menapak ke arah Alicia yg baring berehat di atas katil.

Nasib baik ruang mereka berkumpul itu di tempat mini library manakala katil yg diduduki oleh Alicia jauh dari tempat mereka tetapi masih boleh didengari jika terjadi apa².

"I want to take a bath, but I was moving hard and it's hurt my leg.."Alicia berkata lembut.

"You have to be careful Rene.. Har, Thi dgn Bella risaukan kau.."ujar Ray sambil mencempung bdn Alicia ke dlm bilik mandi.

AliciaWhere stories live. Discover now