Tinggal tunggu hari sahaja Alicia mahu melahirkan anak nya. Perut nya yg sgt membesar membuatkan suami dan abg² nya penuh persoalan.
Adakah anak yg dikandungkan oleh Alicia anak kembar. Kalau anak kembar beruntung lah Ray dan Alicia, malah abg² nya juga akan mendpt anak buah ramai kalau dpt kembat.
Alicia hanya duduk bersandar di bilik mini library itu, dia sdg membaca novel A Quilt For Christmas yg ditulis oleh Sandra Dallas.
Sdg khusyuk dia baca, Alicia dikejutkan dgn suara garau di tepi telinga nya."Seronok baca novel sampai aku panggil, kau tak dgr."ujar Ray sambil berbisik.
Alicia menepuk lembut lengan Ray,"Terkejut saya lahh.."tangan Ray melingkar pinggang Alicia dari arah blkg. Skrg Alicia bersandar di bdn Ray. Selesa sungguh.
"Kau tuhh lah, aku panggil tak dgr.. Nak kena gigit telinganya ni.."Ray menggigit lembut cuping telinga Alicia, menyebabkan isteri nya itu menggeliat kegelian.
"Awakk.. Gelii lahh, jgn gigit lagii.."Alicia berusaha menolak muka Ray drpd terus menggigit telinga dia.
"Yerr lahh, aku tak gigit lagii.."suasana senyap seketika, Ray mengeratkan pelukan. Perut Alicia di usapnya penuh kasih sayang.
"Kalau betul anak kita kembar, mesti best kan awak.."Alicia melentokkan kepalanya ke dada Ray. Novel yg di baca nya tadi sudah lama di letakkan ke tepi.
"Harap nya kembar lahh.. Seronok juga dpt anak kembar, mesti comel anak kita. Kalau perempuan ikut sama cantik dan comel mcm kau, kalau anak lelaki, mesti handsome mcm aku."Ray mencium lembut bahu Alicia.
"Kita tunggu jerr lahh saya bersalin, due date lagi dua tiga hari."Alicia memusingkan bdnnya memeluk Ray, sebenarnya hati wanita itu takut untuk melahirkan anak.
Perempuan mana yg tidak takut untuk melahirkan anak ? Sgt perit dan sakit untuk melahirkan seorg anak, lagikan dua org dlm satu masa.
"Tak apa.. Kau jgn takut, masa tuhh aku akan ada di samping kau. Kau mesti kuat, isteri seorg mafia terkuat kan ?"Ray sengaja mahu mengajak bergurau, memandangkan muka isterinya bertukar sedikit pucat.
"Aku tahu kau takut nak lahirkan anak. Tapi aku dah cukup beruntung ada isteri mcm kau, sanggup kandungkan anak aku."
"Iyerr lahh awakk.. Saya akan jadi kuat, supaya dpt didik anak awak. Awak jgn risauu.. Saya pasti boleh.. Your sweety wifey can do it, trust me my lovely husband."Alicia mencium sedikit leher Ray.
"Yeahh.. I trust youu.. Dah pandai goda aku skrg nii."Ray tersenyum sinis.
"Mana ada.."Alicia menafikan, tercebik mulut nya.
Skip
"Mana Lice, Ray ?"Edward bertanyakan keberadaan adiknya itu.
Sudah seminggu mereka menetap di situ, memandangkan due date Alicia dah nak dekat. Mereka banyak membuat persiapan untuk anak buah mereka.
YOU ARE READING
Alicia
Action💮 22 in Mafia (21 Dicember 2020) 💮 50 in Random (27 Dicember 2020) 💮 71 in Romance (8 September 2022) Alicia Rene seorang yg sgt manja dgn abg²nya. Ibu bapa Alicia meninggal dunia ketika Alicia berumur 14 tahun. Tanpa dia sedar keluarganya merupa...