13. BÖLÛM

439 38 21
                                    

Multimedia;  Alaz Dinç ve Mira Keskin

__________

SU

     Zamanın elimden akıp gidişini şaşkın bakışlarla izlerken hûzûnlenmeden edemiyor,  gözlerimin dolmasına engel olamıyordum.

Zaman hızla akıp giderken elimizden hayatın yazdığı seneryoya uymaktan başka hiç bir şey gelmiyordu. Kimimizin daha yapmak istediği şeyler vardı lakin olmuyordu işte, hayat izin vermiyordu...

Ben ne çocuk olabilmiştim ne de genç kız...

Zaman hızla akıp giderken sadece olgun bir kadın gibi davranmak zorunda bırakılmıştım, hatta piskopat bir kadın gibi...

Sûrekli hayatın iğrenç kahkahasının kulaklarımda yankılanması delirmeme neden oluyordu artık.

Hayatın yazmış olduğu seneryoya ne kadar uyarsam uyayayım hep karşıma daha zor blr rol çıkıyordu ve ben artık bu döngûden fazlasıyla yorulmuştum; artık ne savaşacak takim kalmıştı ne de dayanacak... 

Evet belki de her zaman saçımı okşayan bir babam,  gece bana masal anlatan bir annem ve birlikte yıldızları seyrederek hayaller kurduğumuz bir ablam olmuştu lakin piskopat, canıma okuyan ûvey abimde vardı. Yaptığı onca pisliğe rağmen dışarıda elini kolunu sallayarak geziyor oluşu ise ayrı sinirimi bozuyordu. 

Bir anda açılan kapı ile dûşûncelerimden sıyrılarak bakışlarımı o yöne çevirdiğimde daha önce görmediğim bir adamla kesişti yeşillerim. 

Arel son sözlerinden sonra odadan çıktığından beri bu siyah odada yaklaşık yarım saattir tek başıma  oturuyordum. 

Uzun boylu,  22 yaşlarında ki adamın üzerinde bakışlarımı gezdirirken nedense ilk dikkatimi çeken siyah gözleriydi. 

Nedendir bilmem ama her zaman yeni gördüğüm insanlarda ilk dikkatimi çeken gözleri olurdu.  Belki de gözler insanın dûşûncelerini net bir şekilde anlattığındandır.

Blr insanın gözlerine baktığınız zaman o kişinin tüm dûşûncelerini,  kişiliğini,  niyetini vs.  herşeyi anlayabilirdiniz.  Gözler asla size yalan söylemezdi ve eğer dikkatli bakarsanız da asla yanılmazdınız. 

Saçlarının uzun olan ön kısımlarının alnına dökûlmesi ise bu buğday tenli adama çok farklı bir hava katmıştı. 

Bakışlarımın üzerinde fazla oyalandığını fark ettiğimde utanarak başka bir yere bakmaya başladığım sıra onun kulaklarıma dolan kıkırtısı daha çok utanmama neden olmaktan başka bir işe yaramamıştı. 

- Çok yakışıklıyım dimi.  Neyse;  Ben Alaz Dinç,  doktorum ve Arel' in yakın arkadaşıyım. 

Uzun sayılabilecek cûmlesini idrak edebildiğimde gözlerimi devirmeden edemedim.  Neden bu adamın etrafındaki herkes de kendisi gibi egoist olmak zorundaydı?

Bakışlarım hâlâ daha sırıtmaya devam eden Alaz' a kaydığında farkında olmadan bende gûlûmsemeye başlamıştım. 

Gûlmek bulaşıcıdır derler ya hep aslında hiç bir zaman inanmama rağmen bir çok kez yaşamıştım bu olayı. 

Biri yanımda samimi ve içten blr şekilde gûlûyorsa elimde olmadan bende gûlerdim lakln benlm gûlûmsemelerim hiç bir zaman gerçek olmaktan çok uzak, daha çok yapmacık olurdu. 

Ben daha küçükken gûlmenin ne demek olduğunu unutmuştum.  Hele hele ailemi kaybettiğimden beri gûlmek diye blr eylemin olduğuna bile inanmıyordum. 

AŞK- I ESARET ( BİTTİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin