ÖNEMLİ!

185 17 0
                                    

SELAAAMMMM!

NASILSINIZ? BEN GELDİMM

Öncelikle okuyan, oylayan ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.

Gerçekten zor bir kurgu oldu benim için. Olay değilde duygu ağırlıklıydı. Bana göre epey duygusal bir kitap oldu.

6 aylık maceramız sonunda bitti dkjdjd. Aslında hûzûnlûyûmde biraz. Bitince bi tuhaf oldum djjdjd. Alışmışım onları yazmayı. 20 Şubat 2020 de başlayıp 19 Ağustos 2020 de bitirdim. Aslında tam 6 ay olması için final bölûmûnû yarın atacaktım ama dayanamadım.

Aklınızda kalan sorular varsa eğer bu bölûmûn yorumuna yazabilirsiniz, benimle ilgili merak ettikleriniz varsa onları da sorabilirsiniz. Soru cevap bölümü yaparım.

Bu arada final bölûmûnû yazmak benim için gercekten çok zor oldu. Yazarken kendimi en özgür hissettiğim an ama ilk kez yazmak bu kadar canımı yaktı.

4385 kelimelik bir final bölümü oldu. Aslında ikiye bölmeyi düşündüm ama sonra vaz geçtim.

Benimde size sormak istediğim bir kaç soru var. Bu bölûmûn yorumunda cevaplarsanız çok sevinirim.

Sizce kitap nasıl?

Kitabın kapağı ve ismi nasıl?

Final nasıldı?

Nasıl bir son olmasını isterdiniz?

Kitapta en sevdiğiniz kısım yada söz yada bölüm?

Kitapta sevmediğiniz kısım?

Wattpadı aktif kullandığım için yorumlarınıza her zaman cevap verebilirim.

Hepinizi çok seviyorum. Destek olan herkese çok teşekkür ederim.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, sağlıcaklı kalin...

Yeni bir kurguda görüşmek dileğiyle...

AŞK- I ESARET ( BİTTİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin