OPOWIADANIE INSPIROWANE JEST KSIĄŻKĄ " NA KOŃCU TĘCZY"!
3 września 2000r
| wiek: 7 lat |
- Mamo ja nie chcę! - uczepiłam się spódnicy rodzicielki i pociągnęłam ją mocno.
- Amy - mama próbowała chwycić mnie za rękę, ale dzielnie się przed tym broniłam. - Musisz chodzić do przedszkola.
- Ja chcę zostać w domu! - wydęłam wargi. - Z tobą!
- Od dzisiaj zaczynam pracę, skarbie - brunetka posłała mi ciepły uśmiech. - Tata też pracuje, więc musisz chodzić do przedszkola, żeby ktoś się tobą zajął.
- Ale ja nie lubię tu być! Te dzieci są głupie!
- Amy - westchnęła mama i złapała za moją rękę, przekraczając próg szatni. - W zeszłym roku tu chodziłaś i nie było tak źle, teraz też będzie fajnie! - starała się mnie przekonać, kiedy szłyśmy w stronę sali zabaw.
- Będzie strasznie! - uparłam się.
Mimo moich protestów mama zostawiła mnie przy małym stoliku, gdzie siedziały dwie dziewczynki ozdabiające brokatem jakąś kolorowankę. Nie znałam ich i nie miałam ochoty poznawać.
Wolałam siedzieć teraz w swoim pokoju i bawić się lalkami, zamiast spędzać czas w pomieszczeniu pełnym krzyczących dzieciaków.
- Cześć - usłyszałam chłopięcy głos. - Czemu jesteś smutna?
- Bo mi się nudzi - mruknęłam, spoglądając na dzieciaka.
Chłopczyk miał potargane, jasne włosy i niebieskie oczy. Ubrany był w kraciaste spodnie i zieloną podkoszulkę, a w dłoni trzymał pudełko kredek.
- Chcesz się ze mną bawić? - zapytał prosto. - Jestem Nate.
- Nie - wzruszyłam ramionami.
Nate zmarszczył brwi w namyśle, a następnie wyciągnął z pudełka czerwoną świecową kredkę i wsadził ją sobie do nosa. Popatrzyłam na niego i zaczęłam się śmiać.
- Chcesz też? - zapytał z uśmiechem.
- Tak! - sięgnęłam po różową kredkę i zrobiłam z nią to samo co mój towarzysz. - Jestem Amy - przedstawiłam się.
Pomyślałam, że Nate jest zabawny. Fajnie opowiadał o tym, jak jego tata wjechał dzisiaj rano w skrzynkę na listy, więc do przedszkola musiała odprowadzić go sąsiadka.
- O mój Boże - po dłuższej chwili usłyszeliśmy głos przerażonej przedszkolanki. - Co wy wyprawiacie?! Wyjmijcie to z nosa!Zapraszam do śledzenia mojego autorskiego konta na instagramie, żeby być ze mną w kontakcie i uzyskiwać na bieżąco informacje dotyczące moich książek:
user na ig: as.like.me
www.instagram.com/as.like.me
CZYTASZ
my best friend
RomanceNate jest typowym przykładem "chłopaka z sąsiedztwa". Miły, uczynny, zabawny i lubiany przez wszystkich. Doskonale się uczy i ma ułożone plany na przyszłość. Amy jest w przeciwieństwie do niego typowym "pechowcem". Ciągle w jej życiu dzieją...