27 sierpnia 2009r
| wiek: 16 lat |
Od: nate538@gmail.com
Do: amyg212@gmail.com
Temat: Co się z tobą dzieje?
Ams,
Nie odzywasz się całe lato! Poza tymi kilkoma smsami i pocztówką, zupełnie nie mogłem złapać z tobą kontaktu! Co się stało? Obraziłaś się? Zrobiłem coś złego?
Tęsknię za spędzaniem z tobą czasu. Czy to ma coś wspólnego ze mną i Jane?
Od tamtego dnia dziwnie się zachowywałaś, a zaraz po skończeniu roku szkolnego zniknęłaś bez słowa. Twoja mama powiedziała mi, że jesteś u babci w Kanadzie.
Dlaczego nie mówiłaś, że wyjeżdżasz? Wiesz jak cholernie się denerwowałem?!
Jesteś moją najlepszą przyjaciółką i nie możesz wycinać mi takich numerów, Amy!
To nie fair. Martwiłem się cały ten czas, a ty nawet nie raczyłaś odpisywać na moje wiadomości.
Myślałem, że spędzimy trochę czasu razem tego lata. Teraz za kilka dni zaczyna się szkoła, a ja za cholerę nie wiem, co się z tobą dzieje!
Co takiego zrobiłem, że dajesz mi taką karę?
Twój (mam nadzieję) przyjaciel,
Nate
Od: amyg212@gmail.com
Do: nate538@gmail.com
Temat: Re: Co się z tobą dzieje?
Nate,
Wybacz, że trochę milczałam. Byłam zajęta, a poza tym nie chciałam wpychać się klinem między ciebie i Jane. Jasno dała mi do zrozumienia, jak mnie nienawidzi.
W każdym razie, postanowiłam zrobić coś dla siebie i skorzystałam z oferty babci, żebym spędziła u niej to lato. Było świetne i poznałam mnóstwo nowych ludzi!
Najbliżej zaprzyjaźniłam się z Liam'em. On jest uroczy i zabawny. Sprawia, że się uśmiecham i czuję się dobrze spędzając z nim czas. Mam nadzieję, że będzie mógł odwiedzić mnie w najbliższym czasie.
Mam nadzieję, że dla ciebie lato też było udane ☺
Tęskniłam za naszymi rozmowami! Chciałabym cię jak najszybciej zobaczyć!
Uściski,
Amy
Od: nate538@gmail.com
Do: amyg212@gmail.com
Temat: Zastąpiłaś mnie?
Czuję się urażony. Czy byłaś aż tak zajęta, żeby nie znaleźć czasu na odebranie któregoś z moich licznych telefonów i nie dałaś rady odpisać na maile?
Kim jest ten cały Liam?! To twój nowy przyjaciel?
Czuję, że zostałem zastąpiony i to jest do bani.
Myślałem, że nasza przyjaźń jest dla ciebie tak ważna, jak dla mnie.
Nate
Ps. Chcę z tobą porozmawiać, więc mogłabyś znaleźć dzisiaj trochę czasu?
Od: amyg212@gmail.com
Do: nate538@gmail.com
Temat: Re: Zastąpiłaś mnie?
NIGDY NIKT CIĘ NIE ZASTĄPI NATE!
Wbij to sobie do głowy.
Nie możesz mnie olewać dla swojej dziewczyny, a później mieć pretensje, że zajmuję się swoim życiem! To nie fair!
Mimo, że mam teraz Liam'a, nie oznacza to zerwania naszej przyjaźni.
Nadal jesteś tym głupkiem, który wybił mi zęba huśtawką, a ja tą dziewczyną, która wie o twoim "mokrym problemie".
Twoja,
Amy
Ps. Dzisiaj ostatni dzień jestem u babci, ale wracam w nocy. Może pójdziemy jutro do naszej ulubionej kawiarni i wszystko mi opowiesz?
Ps2. Do twojej wiadomości - Liam to mój chłopak!
CZYTASZ
my best friend
Roman d'amourNate jest typowym przykładem "chłopaka z sąsiedztwa". Miły, uczynny, zabawny i lubiany przez wszystkich. Doskonale się uczy i ma ułożone plany na przyszłość. Amy jest w przeciwieństwie do niego typowym "pechowcem". Ciągle w jej życiu dzieją...