Hajnal
*Lan Jingyi*
-Shizui! Már megint elaludtam órán! - Szinte hatalmas sebességgel rohantam a segítségért. Holnap egy nagy vizsgát kell letennünk, és én még azt sem tudom miről van szó.
Shizui arca nem lepett meg amikor oda értem hozzá, láttam az arcán hogy nagyon nem örül annak hogy elaludtam.
-Oké... Segítek. Hajnalban gyere a szobámba.- Erre azonnal jó szorosan átöleltem és arcomat szinte az övéhez nyomtam. - De addig is menj a könyvtárba és nézd át az előző anyagot.
-Értettem főni! - Az utam azonnal a könyvtárba vezetett. A sok régi könyv közé....Ez olyan unalmas lesz!...
Össze gyűjtöttem a számomra fontos régiségeket és leültem a szokásos helyemre, ahol szabályokat szoktam másolni. A könyvek nem tudták sokáig lekötni a figyelmem. Shizuin járt az eszem és azon hogy vele fogom tölteni a hajnali órákat. Nagyon élvezem a társaságát, és nagyon kedvelem őt de nem hiszem hogy lenne nála esélyem. Túl jó hozzám...
Szépen lassan vissza tértem az olvasáshoz, amivel egész délután elvoltam. Este is a könyvtárban helyezkedtem el. Nem azért mert olvastam, hanem azért mert megint elaludtam. Szerencsére hajnalban felkeltem, és Shizui szobájába siettem ahol ő már újabb unalmas könyvekkel és kéziratokkal várt.
-Foglalj helyet Jingyi. Sok dolgunk van. - a mosolya nagyon nem volt biztató. Azt hiszem most fogom halálra tanulni magam.
Miután leültem az asztalához ő azonnal elkezdte magyarázni a dolgokat. Közben pedig sorban nyomta elém a régebinél régebbi olvasmányokat. Szerencsére nagyon jól magyaráz így megértettem mindent amit elmondott. Róla nem tudom levenni a szemem. Olyan aranyosan magyaráz!
-Meg tudtad jegyezni amiket mondtam?
-Természetesen! Készen állok a vizsgára.
-De kérlek ne aludj el vizsga közben. Kicsit álmosnak látszol. - kezét az arcomra helyezte majd rám mosolygot. El pirultam.
-Nem vagyok álmos! Friss vagyok és üdeee... - A mondatom végét egy ásítás zavarta meg. Amíg Shizui elkezdett nevetni és közben közeledni hozzám.
- Nekem nem tudsz hazudni. Én ismerlek a legjobban. - Még közelebb jött. Már csak centik választottak el tőle. Még vörösebb lettem.
Becsuktam a szememet és akaratlanul én is felé közeledtem. Hamarosan ajkaink találkoztak. Nyelvével körbe járta a szám belsejét. Szenvedélyes csókunk után eltávolodott majd elkezdett nevetni.
-Mi... Mi az rosszul csináltam!?
-Nem. Tökéletes volt. Csak ahogy látom erre azonnal friss és üde lettél. - Az Aranyos arcától még jobban zavarba jöttem.
- Csak azért csináltad hogy felkeljek!?
- Nem. Azért tettem ezt mert ezt akartam csinálni. Élveztem. - Megint közeledett és csókokkal borította be az ajkaim.
A kezeivel már a derekamnál kellett tartania, már alig álltam a lábamon. Az én karjaim a nyakába vándoroltak ahol én is segítettem magamon, hogy ne essek össze.
Mikor újra elváltunk észre kellett vennünk hogy a vizsga mindjárt kezdődik. Gyors össze szedtem magamat és együtt elindultunk a vizsga helyszínére.
A vizsga megírása után szerencsére már nem volt több dolgunk így ki mentünk a falakon kívülre. Ott pedig Shizui magához húzott és egy gyors csókot adott.
-Ügyes voltál. - A dicsérete szinte aranyat ért és azonnal bele ugrottam a nyakába.
Most én fogom őt szinte ájulásig csókolni!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A fuvola szava [MDZS] One-shots
Hayran KurguEz a könyv a Mo Dao zu shi-n alapszik. Itt lesznek one-shotok shippes oldalak. Minden ami kell. Próbálok mindig frissíteni és lehet kéréseket is adni pl: úgy hogy csináljak egy reader x karaktert Ötleteket és véleményeket szívesen várok. Jó olvasá...