Wei Wuxian x Lan Wangji

820 36 1
                                    

Wuxian álma

*Wei Wuxian*

Egy zöld rét. Csak én vagyok. Vagy nem is? Egy kék alak is itt van. A szemei nagyon szépek. Lan Zhan? Igen ez ő! Mit keres itt? Itt csak én vagyok, és a rét. Egyre közelebb jön. Nincs már távolság. Az ajkai az enyémet érintik. Olyan lágy és gyengéd. Becsukom szemem. De amikor kinyitom már nem látom őt. Eltünt a rét.

Az éjtelen város csatájában vagyok. A halottak védelmeznek engem. Folyik a vér a lábaim alatt. Hol van Wangji? Nagyokat ugrok előre. Irtom a rosszat, védem a gyengén. Harcolni kezdek. De nem találom őt. Egyre sötétebb a horizont. A városra leszál az éj. Csak egy kék fény van a távolban. Ő lenne az? Meg kell néznem. Sietek előre. Ott van ő. Véres. Megsérült. Össze esik a karjaimba. Erősen fogom őt. De elvesztettem. Ahogy lenézek a mellkasára a kardomat látom benne.

-Wei Ying?

-Lan Zhan! Ne merj itt hagyni! Megértetted!?

-Szeretlek...

-Megértetted!!? -behunyta a szemét. Újra elvesztettem. Újra. De nem akarom. -Kelj fel! – nem nyitja a szemét. – Ne. .. Lan Zhan...

°     °     °     °    °    °    °    °    °    °    °    °    °   

-ahhh!!.. – Csak egy álom volt. A könnyeim az arcomról folytak. Szörnyű volt amit láttam.

-Wei Ying? – Lan Zhan kezdi simogatni a hátamat. Én azonnal a nyakába ugrottam.

-Ne hagyj itt.... Megértetted?

-Soha nem foglak. Szeretlek. – egy puszit adott a homlokomra és visszafeküdtünk aludni.

Nem fogom elengedni. Soha. Szeretlek Lan Zhan.

(Köszönöm a 4k-t! Hihetetlenek vagytok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Köszönöm a 4k-t! Hihetetlenek vagytok. Örülök hogy még mindig tetszik nektek ez a kis könyv. Hamarosan jövők egy hosszabb résszel. Ha valakinek van valami meglátása nyugodtan elmondhatja privátban vagy kommentben. Sziasztok.❤ )













A fuvola szava [MDZS] One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin