A közös fürdő
*Jiang Cheng*
Miért kellet a Gusuiaknak egy sáros mocsárba vinniük minket lelket tisztítani? Már egy órája itt sikálom magam még mindig nem jött le a sár a bőrömről! Ha még úgy veszem akkor én jól megúsztam. Xichen ahogy láttam egyenesen bele esett. A szép ruhája tiszta sár lett. A végén már az volt hogy levette a felső részét és látszott az izmos felső teste. Amikor egybe néztünk mind ketten elpirultunk. Nem csodálom. Szerintem mind ketten tetszünk egymásnak. De lehet hogy ez csak egy gyermeki ábránd.
-ahh.. – Xichen egy sóhajjal hirtelen ajtót nyitott a fürdő helyiségbe ahol voltam. Nem volt rajta semmi ruha és teljesen meztelenül láttam. Én csak ott voltam néma csendben és szinte elbújtam a vízben. Élveztem a látványt.
Ő szépen lassan helyet foglalt egy másik fürdő helyben és elkezdte lemosni magát. Nem vett észre. Én meg csak bámultam a tökéletes testét és a selymes haját. Egyszerűen gyönyörű. A fejét hirtelen az én helyem felé kapta és elmosolyodott.
-Üdv Jiang úrfi. – Ki emeltem magam a rejtek helyemről és egyenesen a szemébe néztem.
-Xichen.
-Nagyon jó ez a kis fürdő a mocsár után. Meg most már jó társaságom is van. – A szokásos mosolya szinte csak ragyogót.
-Hogy vettél észre, hogy itt vagyok?
-Téged nem tudtak nem észre venni. – Az arcom lángolni kezdett.
Csend szállt közénk. A zavartól nem tudtam megszólalni. Ő meg csak mosolygott amikor rá néztem. A sár darabok közben eltűntek rólam így gyors ki szálltam a kádból és rohantam fel öltözni. Ezek után a ki mentem a kertbe.
Csak az a szép alakja járt a fejemben. Az a mesés mosolya. Úgy érzem magam mint ha ellopták volna szívemet. Meg az hogy engem nem tud nem észre venni. Talán kedvel engem? Hamarosan egy kéz fogta meg a vállamat. Xichen volt az. Maga felé fordított és a derekamnál fogva közelebb húzott.
-Jiang Cheng. Eljönnél velem egy randevúra? – A fehér arcom piros lett és én nem tudtam mást mint csak bólogatni.
Az ajkaival egyre közeledett hozzám és egy apró puszit adott a számra.
Elengedett és mélyen a szemembe nézett.
-Még máma meg látogatlak ha nem gond. Most mennem kell jelentést írni. – egy utolsót simított az arcomon majd amilyen gyorsan jött olyan gyorsan el is ment.Akkor ezek szerint tényleg tetszek neki? Olyan zavarban vagyok hogy ilyet még sosem éreztem. Hogy van rám ilyen hatással?
BINABASA MO ANG
A fuvola szava [MDZS] One-shots
FanfictionEz a könyv a Mo Dao zu shi-n alapszik. Itt lesznek one-shotok shippes oldalak. Minden ami kell. Próbálok mindig frissíteni és lehet kéréseket is adni pl: úgy hogy csináljak egy reader x karaktert Ötleteket és véleményeket szívesen várok. Jó olvasá...