Wen Ning x Song Lan

537 15 1
                                    

A halottak hangja

*Wen Ning*


Fáj.. A tűk amiket belém szúrt. A barlang hidege. A halovány emlékek amelyek mardosnak. A szorító láncok. A hangok. Többen vagyunk de nem miénk a túl erő. Manipulál minket. Hallom a hangjukat. Ordítanak. Elfutnék de nem tudok. Olyan vagyok mint egy szobor. Itt van mellettem valaki de nem tudom felé fordítani a fejem. Csak hörög de mint ha én hallanám mit akar mondani. Ismeri azt aki kínozz minket. Be akar mutatkozni nekem. Song Lan. A neve Song Lan. Kivágták a nyelvét. A szemei pedig nem a sajátjai. Hogy győzhették le ilyen módon? Hogy manipulálhatja ilyen könnyen? Azt hiszem nekem is be kéne mutatkoznom.

-Wen Ning.. – a kezemet akadozva felé emeltem amit ő meg is fogót. De nem eresztette el.

Csak hörög. Neki is fáj. Elmúlt a szobor érzetem. A fejemet is már tudom mozgatni. Mi történhetett? Felé fordultam és láttam ahogy a gyönyörű szemekkel rám néz. Ki akar szabadítani? Elengedte a kezem. Ki húzta a kardját és a láncaimra ütött. Elszakította. Most szabadnak érzem magam. Oda léptem a megmentő alakhoz és átöleltem búcsúzás jeléül. Mikor elengedtem rá mosolyogtam és elkezdtem futni. Ő még csak mindig ott állt és nézte ahogy eltűnők a távolba. Meg fogom bosszulni amit velünk tett!

Látom a fényt. Mindjárt kint vagyok!
Kiértem a fényre. Régen láttam már a napot. A fűvet. Úgy megálltam volna csodálni még egy darabig. De most futnom kell!

-A szellem tábornokom! Hová készülsz!?

Ismerős volt a hangja. A kínzó hangja. Az erejével megállított és vissza vezényelt a barlangba. A barlangban új láncokra vert és belém rakott még egy tűt. Újra szoborrá lettem. Song Lan is hamarosan felbukkant előttem. Elbújhatott ameddig el nem ment a szörnyeteg. Most ő lépett közelebb hozzám és most ő ölelt át.

Meg foglak bosszulni Song Lan.
Sőt! együtt fogunk kijutni innen!

 
Sőt! együtt fogunk kijutni innen!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
























A fuvola szava [MDZS] One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin