Akkor sem nézek el!
Jiang Cheng ma látogatást készül tenni a felhők között. Vele tartott Jin Ling is aki már nagyon várta hogy újra találkozhasson Shizuival. Lan Xichen már mindent elő készített a vendégek számára. Wei Wuxian pedig csak aggódni tudott testvére látogatása miatt. Nem akart találkozni Zidian haragjával. Az idegességét Lan Wangji próbálta orvosolni. Még egy nyuszit is vitt a szerelmének hátha a kis teremtmény még tudja nyugtatni a párját.
*Wei Wuxian*
-Lan Zhan! Engem meg fognak ölni Zidiannal! – A pánikom közepette Lan Zhan gyengéden átölelt az egyik karjával, amíg a másikkal pedig egy az ő általa becsempészet nyuszit nyomott a kezembe.
A kis állatka nagyon édes volt. A simogatása és Lan Zhan ölelésétől meg tudtam nyugodni.
-Köszönöm Lan Zhan! – A kezemmel elkezdtem simogatni az arcát amitől ő becsukta a szemét, Mivel már a nyuszi nálam volt már két karral kezdett ölelni engem. Tetszik neki a simogatás.
Lassan letettem a nyuszit a földre és felugrottam Lan Zhan nyakába, és bele merültünk egy szenvedélyes csókba.
-Fivérem. Wei..... – Lan Xichen lépett be hirtelen a szobánkba, zavarba jött a látványunktól. Még a padlón lévő nyuszit sem vette észre. – Bocsánat hogy meg zavarlak titeket. Csak annyit akartam hogy megjött Jiang Cheng. Szerintem nem most kéne ezt csinálnotok. – Xichen fel vette a szokásos mosolyát, megfordult, becsukta az ajtót, és olyan sebes léptekkel ment el ahogyan csak tudott.
- Wei Ying. Menjünk. – bele karoltam Lan Zhan karjába és elindultunk a társalgó fele.
Ahogy az ajtó elé értünk már jól hallottam Jiang Cheng nevetését és azt ahogy már milyen jól bele lendült a beszélgetésbe Zewu- Junnal.
-Lan Zhan...
*Lan Wangji*
-Lan Zhan... – Wei Ying félt attól ami az ajtó mögött várta. A karomat is egyre jobban szorította. Lehajoltam hozzá és egy puszit adtam a homlokára.
Erre fel kapta a fejét és egyenesen a szemembe nézett, és én pedig mosolyogtam rá.Hirtelen vissza tért a bátorsága és nagy vigyorral az arcán bólintott hogy mehetünk. El húztam az ajtót és ahogy beléptünk én azonnal köszöntöttem Jiang Chenget. Utánam Wei is azonnal üdvözölte a vendégünket, majd elfoglaltuk a számunkra kijelölt helyet. A klán vezető ma igen nyugodtnak látszott. Túlságosan is...
Hamarosan még három vendég csatlakozott hozzánk. Jin Ling, Shizui és Jingyi. A fiatal Gusu tanítványok már találkoztak a mai nap folyamán Jiang Chenggel így azonnal helyet foglaltak mellettünk. Jin Ling nagyon élvezte Shizui társaságát. Ezt Wei is észrevette. Amikor össze néztünk pontosan tudtam hogy ugyan arra gondoltunk. Jin Lingnek tetszik Shizui.
*Wei Wuxian*
A kicsi A-Yuanom kezd felnőni! Olyan aranyosak! De van itt egy kis probléma. Jiang Cheng nem a legkedvesebben néz az én kicsi fiacskámra.
Cheng észrevette hogy őt nézem és amikor ő is elkezdett engem, én nem néztem el.
Nem fogok elnézni! Egyre mérgesebb ez nem jó.. Akkor sem nézek el! Lan Zhan ez ki akar nyírni a szemével csinálj már valamit! Akkor majd én! Ne.. Ne.. Ez fel fog állni és Zidiannal mindent szét fog verni! Nem mégsem.. Kezd megnyugodni. Ez az! Elnézet! Csúcs vagyok... Nyertem!
A fiatalok hamar megunták a társalgót és bejelentették hogy elmennek vadat fogni. Miután elmentek. Jiang Cheng mérgesen felém fordult.
-Wei Wuxian!! – Jiang Cheng előrántotta Zidiant és azonnal felém csapott egyet. Még szerencsére időben el tudtam ugrani.
- Nyugi! Nyugi! Nyugi! Én azt a farkas szemezést nem gondoltam komolyan! – Jiang Cheng még többet ütött és én az első felét kivédtem. A második felét pedig a védelmemre kelt Lan Zhan oldotta meg.
A mérges Jiang Cheng a veresége után hátat fordított és a számára kijelölt szobának vette az irányt. Miután a méreg zsák lelépett Lan Zhan felém fordult és gyengéden körbe ölelt.
-Nem esett bajod?
-Nem. Meg menjünk ki a kertbe. Mára elegem van a társalgóból. – Így indultam Lan Zhannal az oldalamon ki a kertbe ahol letelepedtünk egy fa tövében és én bele feküdtem az ölébe.
- Lan Zhan? Miért nézhetett olyan csúnyán Shizuira? A gyerekek hadd legyenek együtt ha együtt akarnak lenni. Ha bántani meri Shizuit én egy egész halott hadsereget fogok rá küldeni! Meg én nem néztem rá úgy mint ha meg akarnám ölni. Nem értem minek húzta fel így magát.
- Wei Ying. Nem hagyom hogy bántjon téged vagy Shizuit. Bármin is húzta fel magát ennyire rajtam nem jut át. – Lan Zhan arca nagyon komoly lett és haraggal teli.
Fel keltem az öléből és bele néztem a szépséges szemeibe. Majd egy hosszú lágy csókot adtam neki és mellé ültem a fűbe.
A következő pillanatokban már csak azt vettem észre hogy együtt nézem a felhőket a szerelmemmel. Így minden olyan nyugodt.
BINABASA MO ANG
A fuvola szava [MDZS] One-shots
FanfictionEz a könyv a Mo Dao zu shi-n alapszik. Itt lesznek one-shotok shippes oldalak. Minden ami kell. Próbálok mindig frissíteni és lehet kéréseket is adni pl: úgy hogy csináljak egy reader x karaktert Ötleteket és véleményeket szívesen várok. Jó olvasá...