Lan Shizui x Jin Ling

850 37 4
                                    

Egy kívánság

Jin Ling és Shizui már pár hónapja együtt vannak. Imádják egymás társaságát és rengeteg időt töltenek együtt. Együtt meditálnak, olvasnak, vadásznak.

Jelenleg egy fesztiválon mulatták idejüket.
Ezen a fesztiválon lámpásokat engedtek fel az emberek hogy teljesüljön egy kívánságuk. Shizui és Ling szinte minden bódét meglátogattak ami csak ott volt. Shizui még cukorkával is kedveskedett a szerelmének amit Jingyi ellopott Jin Lingtől. Ha nem lett volna ott Shizui biztos verekedés lett volna ebből az incidensből.

Amikor elérkezett a lámpások felengedésének az ideje Jin Ling nem tudta pontosan mit akar a szíve. Csak bámulni tudott a kék és fehér színekben pompázó lámpására aminek látványáról mindig a szerelme jutott eszébe.

*Jin Ling*

Shizui..... Te mit kívántál? Ez a kérdés cikázott a fejemben. Nekem mit kéne kívánnom? Azt hogy jó klán vezér legyek? Vagy azt hogy én legyek a valaha élt egyik legnagyobb kultivátor? Vagy csak szimplán azt hogy legyen egy hosszú, békés, jó életem azzal akit szeretek? Olyan sok sors állhat előttem. Mi az én utam, a vágyam, a kívánságom?

Már szinte mindenki felengedte a lámpását az égbe és én meg csak itt állok kezembe a lámpássommal mint egy szerencsétlen. Shizui azt mondaná erre hogy hallgassak a szívemre. De a szívem csak érte dobog. Azt hiszem meg van mi lesz a kívánságom. Mit ér a rangom és a kultivációs képességeim nélküle? Az nélkül aki boldoggá tesz. Kinek a csókja többet ér bárminél ezen a földön.

Szépen lassan elengedtem a lámpásomat és hagytam hogy fel repüljön a sötét égbe a csillagként fénylő lámpások tengerébe. Ezt a látványt bár meddig el tudnám nézni. Ahogy bele merültem az ég szépségeibe Shizui jelent meg mellettem aki gyengéden átkarolt hátulról és velem együtt kezdte kémlelni az eget. Az ölelése lágy volt. Forró és kellemes.

A szemeimet levettem a már feketébe változó égboltról és Shizui felé fordultam. A szerelmem nem habozott és egy szenvedélyes csókot adott az ajkaimra. Csókjától az arcom láng vörössé vált. Zavaromban a fejemet belefúrtam a nyakába és így voltunk egy darabig. Olyan jó a karjaiban lenni. A lehető legjobbat kívántam!

Lassan szét váltunk és egymás szemeit kezdtük kémlelni. Olyan szépek a szemei. Az ég a szemeihez képest szinte nem ér semmit.

-Hamarosan haza kellene indulnunk. – A szerelmem végig simított az arcomon majd a fejével Gusu irányába vezető út felé biccentett, ahol már Jingyi és egy két tanítvány várta hogy befejezzük a romantikázást.

-Ott pihenhetek nálad? – Mosolyogtam rá a vörös arcommal. Gusu közelebb van és nagyon szeretek vele aludni.

-Persze. Menjünk. – Mosolygott vissza rám a már neki is piros arcával.

Amikor el értünk a célpontba, Shizui szobájába megszabadultunk a felesleges ruha daraboktól és már kényelmesen el tudtunk feküdni az ágyában ahol összeölelkezve hamar álomra is szenderültünk.

Ez olyan mint egy valóra vált álom. Nem is. Inkább egy valóra vált kívánság.

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
A fuvola szava [MDZS] One-shotsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon