Én örökké
Xue yang
Hogy merészel mellette állni? Hogy nem tudom irányitani amikor ott van!? Mondjuk nem hibáztathatom. Xingchen mind kettőnkre nagy hatással volt, és még lesz. Talán egy szebb életben mellettem fog kikötni Xingchen. Nem Song Lan mellett. Miért választotta őt!? Én voltam mellette nem Song! Song Lannak nincs joga a holteste mellett állni mint egy őrnek!Minden erőmmet bevetettem Song Lan megmozdítására, amikor sikerült elmozdítanom a sír mellől én álltam Xingchen mellé. Felvettem a kezeit az enyéim közzé és egy lágy csókot adtam rájuk. Vissza emlékeztem a szép napokra. Az együtt töltött időkre. Mikor még hallottam a halk lélegzett vételét, a hangos kacaját, a mély mesés hangját. Milyen szép is volt.
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Milyen unalmas.. Ez a hely. Az itt élő emberek. Minden! Hogy bírja itt Xingchen? Főleg úgy hogy most nincs itt a kutyája se. Sokat változott. Érdekes lett. Ő számomra itt az egyetlen érdekes dolog. Úgy jár mint aki látna. Úgy forgatja a kardját mint akinek a szeme ellát a legapróbb részletekhez is.Megbabonáz ahogy őt nézem. Azok a finom mozdulatok amiket tesz. Ahogyan szokásosan elindul hogy ételt vegyen nekünk. Most egyedül indulna mert Jing kint koszál valahol. Olyan érzésem támadt hogy elkéne kisérnem őt.
-Xingchen. Elkísérhetlek?
-Köszönöm felajánlásod. Örülnék a társaságnak. Induljunk.
Elindultunk tehát a kis utunkon. Xingchen fejből tudta mi merre van. Mit kell vennie. Mi mennyibe kerül. Én csak annyit tehettem érte hogy vittem egy két zöldséget a kezemben. Nem bántam hogy vele voltam. Hogy élvezhettem a társaságát. Mikor haza értünk ettünk egy kicsit. Xingchen úgy határozott hogy lepihen egyet. Én ebben természetesen nem gátoltam meg.Mikor rá pillantottam a napfényben fürdő alvó Xingchenre nem tudtam parancsolni a testemnek. Oda mentem mellé és lehajoltam egy csókra. Ajkainak az íze olyan volt mint a cseresznye édes íze. Újra és újra megcsókoltam. Többet és többet akartam de tudtam hogy nem lehet. Abbahagytam a csókokat és elmentem mellőle. Mikor ezt megtettem Xingchen mondott valamint álmában. Amit sosem fogok elfelejteni.
-Song Lan.. Szeretlek..
Elkapott a harag. Tomboltam. Azon a napon ki mentem és vért ontottam. Nem érdekelt semmi! Őt akarta! Őt választotta!
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Tomboltam és öltem. Életem legrosszabb napja volt az. Amikor még a szerelmet sem kaphattam meg. Amikor rá kellett jönnöm hogy a szerelmem egy oldalú. Hogy a szíve és a szeme örökké Song Lanhoz fognak tartozni....
-Te rohadék! – Behúztam Song Lannak. Majd elindultam hogy kisírjam bánatom.
Én örökké foglak szeretni Xingchen.
YOU ARE READING
A fuvola szava [MDZS] One-shots
FanfictionEz a könyv a Mo Dao zu shi-n alapszik. Itt lesznek one-shotok shippes oldalak. Minden ami kell. Próbálok mindig frissíteni és lehet kéréseket is adni pl: úgy hogy csináljak egy reader x karaktert Ötleteket és véleményeket szívesen várok. Jó olvasá...