Az ittas szerelme
*Wen Chao*-Hogy merészelsz így beszélni velem te szajha!
-Te hogy mersz szajhának hívni te semmirekellő! – A kurvám nagy erővel behúzott nekem amitől egy kicsit szédülni kezdtem.
Mivel az ajtó előtt állt az én hűséges személyi őröm, azonnal őt hívtam.
-Zhuliu! Azonnal vidd a szemem elől. – Fhuu... De szédülök.. Jól ki van pattintva a kis lány.
Közben Zhuliu könnyű szerrel elvitte a csajt akinek már csak a távolból hallottam a szitokszavait, a teljesítményeimre az ágyban, a méreteimre. Arra hogy Zhuliu mindig a közelemben van. Hogy ne lenne mindig a közelemben? Ha most nem lett volna itt az a kurva kikaparta volna még a szememet is! Mondjuk hiányozni fog. Na jó nem fog. Hahaha...... De ha már újra elhagyott egy szépség van okom arra hogy ma úgy le ittasodjak hogy még Zhuliut is egy lánynak nézzem! Mondjuk én részegen mindenhol lányokat látok szóval ez nem nagyon fog zavarni. Csak ne hogy rá másszak.
Nem tudom most miért gondolkodók ennyit. Kezdek a faterra hasonlítani....... Na megyek inni!Az éjtelen város mindig olyan komor. Meg itt csak selejtes piák vannak. Miért pont abban a szánalmas Gusuban van a legjobb alkohol!
Utam közben Zhuliu is csatlakozott hozzám. Nem is tudom mire mennék nélküle. Ahogy elértem a külön szobám, az én kis ivó helyemet. Azonnal neki álltam a bor vedelésének.
-Zhuliu. Egyedül nem jó inni. Igyál te is egy kicsit. Itt úgy sem érhet semmi bántódásom.
-Ki kell hagynom. Nekem mindig ébernek kell lennem. Alkohol nem befolyásolhat.
-Te tudod. – Tovább vedeltem az italom. Aminek nem kellett sok hogy elfogyjon.
Utána egyre több és több bort ittam. A szédülésem újra elkezdődött.-Nem kéne annyit innod.
-Kussolsz Zhuliu! Tudom mit csinálok! – Csuklottam egyet és össze estem. De ez sem tartott vissza. Fel ültem nagy nehezen és ittam tovább az italom. Az eszemet is szinte már kezdtem elveszíteni.
De még több kellett. Zhuliu nem lépett közbe. Miért nem hallgattam rá? Ő az egyetlen aki vigyázz rám. Mint egy bátyó. A saját testvérem azt sem tudja hogy élek! Szerintem az íjász versenyre sem fogja oda tolni a képét!
Kezdtem elveszíteni az irányítást...
-Zhuliu... Vigyél a szobámba... Igazad volt... Kicsit sok lett...
Oda jött hozzám és felvett az erős karjaiba majd azonnal a szobámba vitt. A ribanc szagát még mindig érezni lehetett a szobába. Ettől még rosszabbul lettem. Így nem fogok egy könnyen elaludni.
Zhuliu letett az ágyra és a kezembe adta a takarómat.-Jó éjt.
-Zhuliu!!.. Kérlek maradj amíg el nem alszom.... – Belekapaszkodtam a testőröm karjába és lassan húztam lefelé. Majd amikor már elégé lent volt egy gyors puszit adtam a szájára majd azonnal elaludtam és vissza zuhantam az ágyba.
*Wen Zhuliu*
Sosem emlékszik arra amit részegen tesz. Nem ez volt az első csók amit kaptam tőle a részeg állapotában. Gyűlölöm a viselkedését és őt is! De a hűség kötelez. Remélem nem ébred rá az érzelmeire amikor nem részeg. Semmi kedvem ahhoz hogy játszadozzon velem is mint azokkal a lányokkal. Vagy hogy kitalálja hogy én fogok vele játszadozni. Jó hogy nem iszok alkoholt. A végén még elintézném hogy ne járjon egész életében. Legalább akkor nem kéne elkísérnem kurvázni. Hogy lehet Wen Ruohannak egy ilyen szánalmas kölyke, aki szeret minden ember érzelmeivel szórakozni! Főleg az enyémmel!
(Sziasztok. Hamarosan jön több rész is. Lesz amiben több ship is egybe lesz foglalva. Meg lehet lesznek részeg Lan testvérek is. Ha valakinek van valami jó ötlete jelezzen nekem. 😉😘)
VOUS LISEZ
A fuvola szava [MDZS] One-shots
FanfictionEz a könyv a Mo Dao zu shi-n alapszik. Itt lesznek one-shotok shippes oldalak. Minden ami kell. Próbálok mindig frissíteni és lehet kéréseket is adni pl: úgy hogy csináljak egy reader x karaktert Ötleteket és véleményeket szívesen várok. Jó olvasá...