7

6.4K 343 8
                                    

Hani berjalan masuk kedalam kawasan sekolah dengan perasaan yang bercampur baur.Tiba-tiba seseorang menarik begnya.
"Apa ni?"Tanya Hani.Kata-katanya terhenti apabila ternampak wajah Mika yang memegang begnya.
"Mika,jangan kacau saya lah"Hani terus mengambil begnya dan masuk kedalam dewan.
Mika hanya tersenyum.Hani memang mendengar kata Zack.
Setelah 30 minit memdengar ucapan pengetua semua pelajar pulang ke dalam kelas.
Hani mengabaikan panggilan Mika.
"Kau ni kenapa asyik abaikan aku?Aku ada buat salah ke?"Tanya Mika.
"Awak dengar sini,sekarang saya milik orang lain jadi saya taknak awak kacau saya.Ya,memang saya nak tunaikan permintaan awak,tapi saya tiada pilihan,bos saya suruh saya jauh dari lelaki.So,jangan ganggu saya lagi"Kata Hani lalu menyiapkan kerjanya.
Mika terkedu.Wajah Hani direnung.

KRINGGGG!!!

Semua pelajar mengemas untuk pulang.Hani ingin keluar tetapi tanggannya ditarik oleh seseorang.

"Awak nak apa lagi,M....ZAL!!!kau nak apa?lepaslah!!"Hani cuba menarik tanggannya.
"Aku nak rasa badan kau lah sayang.Bilalah bapak kau nak jual kau dekat aku?"Ridzal menolak badan Hani kelantai.
Hani meronta-ronta.Air matanya mengalir.Dia hanya mampu berharap kehadiran Mika.
"lepaskan akulahh!!Mika!!!"Hani meronta-ronta.
Ridzal merentap tudung Hani.Rambut Hani debelai.

Mika berjalan menuju kekelas kerana tertinggal kunci kereta.Pintu cuba ditolak tetapi dikunci dari dalam.

"MIKAELLL!!!!"Suara seseorang menjerit dari dalam menyebabkan Mika menendang pintu kelas dengan kuat.
Wajah Hani dipandang.Mika terus menumbuk wajah Ridzal.Jaket dibuka lalu ditutup badan Hani yang lemah.
Ridzal terus melarikan diri.Mika menampar pipi Hani perlahan tetapi tiada respon.Badan gadis itu dicempung lalu dibawa masuk kedalam kereta.Rumah agammnya dituju.

Mika meletakkan badan Hani diatas katil miliknya.Zack hanya memerhati gerak-geri Mika.
"Siapa punya kerja ni?"Tanya Zack.
"Ridzal.Orang bawahan Jai.Dia memang dah lama deal dengan Jai nak rogol Hani"Kata Mika perlahan lalu menyelimutkan badan Hani.

Mika dan Zack ingin melangkah keluar tetapi suara seseorang meronta memberhentikan langkah mereka.
"LEPASKAN AKU!!!AKU TAK NAK!!TOLONG AKU!!MIKAEL!!"Hani meronta-ronta diatas katil.
Air matanya mengalir deras.Mika terus menuju kearah Hani.Badan wanita itu didakap perlahan.
"Aku dekat sini.shuuuu...jangan nangis"Kata Mika sambil mengusap kepala Hani.
Akhirnya Hani terlelap.Mika mengeluh lalu keluar.Nombor Dr.James didail.
"Please come to my house now"Kata Mika lalu mematikan panggilan.
Badannya disandarkan disofa.Wajah Hani yang menangis tadi masih berlegar didalam fikirannya.Penumbuknya dikepal.
"Mati kau malam ni"Mika terus menuju kebilik bawah tanahnya.

Ridzal berjalan terhuyung-hayang.Botol arak masih kemas didalam genggamannya.Tanpa dia sedari,dirinya diperhati oleh seseorang.Ridzal berjalan sambil menyanyi.Tiba-tiba wajahnya ditumbuk.Ridzal terjatuh diatas kotak-kotak sampah.Dia menguatkan langkah untuk bangun tetapi badannya disepak.
"Arghhhh!"Ridzal menjerit kesakitan.
Lelaki yang memakai hoodie itu tersenyum lalu menumbuk wajah Ridzal berkali-kali sehingga lelaki itu pengsan.
"Kau kena bersyukur aku masih bagi peluang kau hidup"Lelaki berhoodie itu terus pergi dari situ.

Mika duduk ditepi kolam sambil melihat gambar Hani yang berada di Instagram.Matanya tertancap pada satu gambar lalu dia tersenyum lebar.
"comel"Katanya perlahan.

Honey_

12,420 likes 2357 commentsHoney_  Trust yourself dude🌛Zalboi:My chocopie😍Qilah:rindu odoe kau😭Honey_:rindu kau gak qilah😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

12,420 likes 2357 comments
Honey_  Trust yourself dude🌛
Zalboi:My chocopie😍
Qilah:rindu odoe kau😭
Honey_:rindu kau gak qilah😍

Mika ralit melihat gambar Hani.
"oii Mika,kau apahal senyum lebar sangat?"Tanya MinHaou sambil membuka hoodienya.
"Ehhh,awal kau balik,mamat tu dah pupus?"Tanya Mika.
"Aku tak pupus kan lagi.Bialah dia,aku nak seksa lagi."Kata MinHaou.
"Suka hati kaulah.Best tak jadi lelaki hoodie 'kedua'"Kata Mika.Perkataan dua sengaja ditekankan.
"Not badlah.Best weyh.Aku ada rasa aura mafia tu dalam darah aku."MinHaou dan Mika bergelak tawa.
"wahhh!!look who's here!!Mai boii!"Zack terus memeluk MinHaou.
"Zack!wahhh,makin hensem ah"Kata MinHaou.
"Well,tengoklah abang siapa?"Kata Zack.
Mika hanya menjeling.Langkah diatur  kebiliknya.Pintu dibuka perlahan.Wajah Hani yang nyenyak tidur dipandang.Kata-kata Dr.James terngiang-ngiang ditelinganya.

(flashback)

"So,how my girl?"Tanya Mika.
"Mika,look,dekat badan dia tak hilang lagi lebam dah ditambah lebam baharu dekat tangan.Dia juga maybe trauma dengan benda ni,jadi tolonglah bagi dia lupa apa yang berlaku.Sebab I rasa dia trauma dengan sentuhan semua ni.Dari pandangan I lah."Kata Dr.James.
Mika menggangukkan kepalanya.

(end flashback)

Mika berlalu pergi kebilik sebelah dan akhirnya dia tertidur.

SORRY LAH KALAU CERITA NI MENGARUT😌

-I'M MAFIA- (COMPLETE)Where stories live. Discover now